урок 22 гдз 2 клас математика Гісь Філяк 2019



1. Який компонент невідомий?

 

35 - * = 5
Щоб знайти невідомий від’ємник, треба від зменшуваного відняти різницю.
Міркую так: 35 - 5 = 30. Отже, від’ємник - 30
Перевірка
35 - 30 = 5
90 - 60 = 30 (бо 90 - 30 = 60)
48 - 8 = 40 (бо 48 - 40 = 8)
76 - 50 = 26 (бо 76 - 26 = 50)
65 - 42 = 23 (бо 65 - 23 = 42)
89 - 44 = 45 (бо 89 - 45 = 44)

 

 

2. Скрипаль запланував налаштувати за день 9 скрипок. Скільки скрипок налаштував скрипаль до обіду, якщо після обіду залишилося налаштувати 4 скрипки?

 

Запланував - 9 скр.
Налаштував - ? скр.
Залишилося - 4 скр.
9 - 4 = 5 (скр.)
Відповідь: до обіду скрипаль налаштував 5 скрипок.

 

 

3. Дізнайся, яке число «заховане» під кожною фігурою.

 

42 - 12 = 30 (бо 30 + 12 = 42)
49 - 42 = 7
7 + 7 = 14

 

 

4. Дитячий шкільний оркестр готується до виступу. Склади три задачі за таблицею і розв’яжи їх.

 

              Було    Взяли для виступу Залишилось
Бандур    18                 7                   ?
Сопілок   26                 ?                  12
Бубнів      ?                  6                  13

1) У класі було 18 бандур. Для виступу взяли 7 бандур. Скільки бандур залишилось у класі?
Було - 18 б.
Узяли - 7 б.
Залишилось - ? б.
18 - 7 = 11 (б.)
Відповідь: у класі залишилось 11 бандур.

✅ 2) У класі було 26 сопілок. Після того, як декілька сопілок узяли для виступу, у класі залишилось 12 сопілок. Скільки сопілок узяли для виступу?
Було - 26 с.
Узяли - ? с.
Залишилось - 12 с.
26 - 12 = 14 (с.)
Відповідь: для виступу взяли 14 сопілок.

✅ 3) Після того, як на виступ узяли 6 бубнів, у класі залишилось ще 13 бубнів. Скільки бубнів було в класі спочатку?
Було - ? б.
Узяли - 6 б.
Залишилось - 13 б.
13 + 6 = 19 (б.)
Відповідь: спочатку в класі було 19 бубнів.

 

 

5. Установи закономірність складання виразів у кожному стовпчику. Доповни кожен стовпчик ще одним виразом.

2 + 2 + 10, 3 + 3 + 10, 4 + 4 + 10, 5 + 5 + 10
10 - 10 + 1, 20 - 10 + 1, 30 - 10 + 1, 40 - 10 + 1
90 + 9 - 1, 80 + 8 - 1, 70 + 7 - 1, 60 + 6 - 1

 

 

6. Відшукай і виправ помилки.

 

15 - 5 < 15 (10 < 15)
14 = 15 - 1 (14 = 14)
3 + 3 + 3 > 2 + 2 + 2 (9 > 6)
10 + 9 < 20 (19 < 20)
20 < 45 - 20 (20 < 25)
10 + 20 + 30 = 30 + 20 + 10 (переставний закон додавання)

 

 

7. Які компоненти знайдеш, якщо виконаєш такі дії:

 

сума - доданок = другий доданок
різниця + від’ємник = зменшуване
зменшуване - від’ємник = різниця
зменшуване - різниця = від’ємник

 

 

8. При вході до лісового театру мавпеняті пояснили, що його місце є на 2 стільці вбік від стільця з номером 10 і на 2 стільці вбік від стільця з номером 14. Який номер стільця мавпеняти?

 

Міркуємо так:
Стілець мавпеняти між числами 10 і 14, тоді
10 + 2 = 12
14 - 2 = 12
Відповідь: номер стільця мавпеняти був 12.