урок 65 гдз 2 клас математика Гісь Філяк 2019



1. На скільки кілограмів червоних яблук більше, ніж жовтих? На скільки кілограмів жовтих яблук менше, ніж червоних?

Червоних - 30 кг
Жовтих - 8 кг
На скільки кілограмів червоних яблук більше, ніж жовтих? На скільки кілограмів жовтих яблук менше, ніж червоних?
Міркуємо так:
Щоб знайти на скільки одне число більше або менше за інше, треба від більшого числа відняти менше.
30 - 8 = 22 (кг)
Відповідь: на 22 кілограми.

 

2. На скільки сантиметрів червоний відрізок довший, ніж сірий? На скільки сантиметрів сірий відрізок коротший, ніж червоний?

Виміряти довжини відрізків. Від більшої довжини відняти меншу.

 

 

3. Дай відповіді на запитання. Порівняй результати зліва й справа у кожному рядку.
На скільки більше? 30, ніж 7; 60, ніж 25; 41, ніж 9
На скільки менше? 7, ніж 30; 25, ніж 60; 9, ніж 41

На скільки більше?
30, ніж 7; 60, ніж 25; 41, ніж 9
На скільки менше?
7, ніж 30; 25, ніж 60; 9, ніж 41
Щоб знайти на скільки одне число більше або менше за інше, треба від більшого числа відняти менше.
30 - 7 = 23
60 - 25 = 35
41 - 9 = 32

 

 

4. До годівниці прилетіли 4 чубаті синички, стільки ж блакитних синичок і 13 горобців. Скільки всього синичок прилетіло до годівниці? На скільки більше горобців, ніж синичок прилетіло до годівниці?

Чубатих - 4 с.
                           ? с.
Блакитних - 4 с.
Горобців - 13 г. на ? більше
4 + 4 = 8 (с.) - прилетіло
13 - 8 = 5 ( г.)
Вираз 13 - (4 + 4) = 5
Відповідь: на 5 горобців більше.

 

 

5. Під дахом грілося 20 пташок. У кущах грілося 9 пташок, а потім до них прилетіло ще 2 пташки. На скільки менше пташок грілося в кущах, ніж під дахом?
Поясни, що дізнаємося, обчисливши вирази: 9 + 2, 20 - (9 + 2)

9 + 2 = 11 (пт.) - грілося у кущах
20 - (9 + 2) = 9 (пт.) - на стільки менше пташок грілося в кущах, ніж під дахом

 

 

6. Допоможи дітям обчислити периметри їхніх кімнат. Чия кімната має більший периметр? На скільки метрів більший?

Р = 4 + 4 + 4 + 4 = 16 м
Р = 3 + 4 + 3 + 4 = 14 м
16 м > 14 м, кімната хлопчика має більший периметр
16 - 14 = 2 м

 

 

7. Які цифри «сховалися» під фігурами?
1) ?2 + 4 = 16  3) ?4 - 10 = 24  5) 54 - ?3 = 31
2) 2? + 3 = 27  4) 4? - 16 = 31  6) 89 - 2? = 64

12 + 4 = 16
24 + 3 = 27
34 - 10 = 24
47 - 16 = 31
54 - 23 = 31
89 - 25 = 64