фігури у просторі гдз 2 клас математика Козак Корчевська 2019
Умова:
1. Розглянь малюнок. Випиши вирази, які розміщені під пірамідами, в один стовпчик, а ті, що розміщені під циліндрами, - в інший стовпчик. Обчисли значення цих виразів. Назви, які ще фігури є на малюнку.
Відповідь:
30 + 7 - 1 = 36; 10 + 7 + 1 = 18; 65 - 60 + 5 = 10; 30 + 20 + 4 = 54.
Конус, шар, куб, піраміда.
Умова:
2. За короткими записами склади й розв'яжи задачі.
2. За короткими записами склади й розв'яжи задачі.
Відповідь:
а) 13 - 10 = 3 (с.);
б) 15 - 10 = 5 (яб.);
в) 20 - 10 = 10 (яб.).
б) 15 - 10 = 5 (яб.);
в) 20 - 10 = 10 (яб.).
Умова:
3. У клоуна було 6 червоних надувних кульок, 4 зелені та 3 жовті. Скільки всього надувних кульок було в клоуна?
3. У клоуна було 6 червоних надувних кульок, 4 зелені та 3 жовті. Скільки всього надувних кульок було в клоуна?
Відповідь:
6 + 4 + 3 = 13 (к.)
Умова:
4. За таблицею склади рівності й знайди відповідні числа.
4. За таблицею склади рівності й знайди відповідні числа.
Відповідь:
Доданок | 30 | 40 | 20 | 70 | 39 | 8 |
Доданок | 6 | 7 | 50 | 9 | 1 | 50 |
Сума | 36 | 47 | 70 | 79 | 40 | 58 |
Умова:
5. Запиши вирази 10 + 6, 10 + 4, 10 + 7, 10 + 5, 10 + 8 у порядку збільшення їх значень.
5. Запиши вирази 10 + 6, 10 + 4, 10 + 7, 10 + 5, 10 + 8 у порядку збільшення їх значень.
Відповідь:
10 + 6 = 16; 10 + 4 = 14; 10 + 7 = 17; 10 + 5 = 15; 10 + 8 = 18.
Умова:
6. Дощ падав добу й 1 год. Скільки годин падав дощ?
6. Дощ падав добу й 1 год. Скільки годин падав дощ?
Відповідь:
24 + 1 = 25 (год.)