квадрат гдз 2 клас математика Козак Корчевська 2019
Умова:
1. Виміряй довжини сторін прямокутників. Яка відмінність зелених прямокутників від жовтих?
Відповідь:
Для самостійного виконання.
Умова:
2. Розглянь записи й порівняй їх: 89 - 52 = □.
80 - 50 = 30; 9 - 2 = 7; 30 + 7 = 37; 89 - 50 = 39; 39 - 2 = 37.
2. Розглянь записи й порівняй їх: 89 - 52 = □.
80 - 50 = 30; 9 - 2 = 7; 30 + 7 = 37; 89 - 50 = 39; 39 - 2 = 37.
Відповідь:
Для самостійного виконання.
Умова:
3. 46 - 23; 59 - 37; 75 - 14; 88 - 65.
3. 46 - 23; 59 - 37; 75 - 14; 88 - 65.
Відповідь:
46 - 23 = 23; 59 - 37 = 22; 75 - 14 = 61; 88 - 65 = 23.
Умова:
4. Розв'яжи задачу двома способами.
Для оздоблення святкових костюмів купили 74 м зеленої стрічки. Для спідничок використали 30 м стрічки, а для віночків - 40 м. Скільки метрів стрічки залишилося?
4. Розв'яжи задачу двома способами.
Для оздоблення святкових костюмів купили 74 м зеленої стрічки. Для спідничок використали 30 м стрічки, а для віночків - 40 м. Скільки метрів стрічки залишилося?
Відповідь:
1) 74 - 30 = 44 (м);
2) 44 - 40 = 4 (см).
1) 30 + 40 = 70 (м);
2) 74 - 70 = 4 (м).
Умова:
5. За таблицею склади й розв'яжи задачі про тролейбуси в депо.
5. За таблицею склади й розв'яжи задачі про тролейбуси в депо.
Відповідь:
1) 14 - 9 = 5 (т.) - залишилося;
2) 13 - 7 = 6 (т.) - виїхало;
3) 8 + 6 = 14 (т) - було.
2) 13 - 7 = 6 (т.) - виїхало;
3) 8 + 6 = 14 (т) - було.
Умова:
6. Скільки на малюнку трикутників? Випишіть їх буквені позначення.
6. Скільки на малюнку трикутників? Випишіть їх буквені позначення.
Відповідь:
КВО, ABD, BDC, MBN.