побудова прямокутника і квадрата гдз 2 клас математика Козак Корчевська 2019



1. Розглянь, як побудовано прямокутник ABCD завширшки 2 см.
- Яка його довжина?
- Побудуй квадрат MNOK, сторона якого дорівнює 3 см.
- Обчисли периметри прямокутника й квадрата.
 

2 см;
                                         14            4
Рпрямокутника = 7 + 7 + 2 + 2 = 18 (см)
Рквадрата = 3 • 4 = 12 (см)
 
 

2. Продовж ряди чисел у межах 100.
12, 24, 36, 48, ...; 100, 85, 70, ...
 
 
12, 24, 36, 48, 60, 72, 84, 96
100, 85, 70, 55, 40, 25, 10
 
 

3. 8 м 5 дм ? 85 дм  7 дм ? 28 см  6 м 3 дм ? 61 дм
4 дм ? 40 см             6 дм ? 50 см 10 м ? 100 см
 
 
8 м 5 дм = 85 дм
4 дм = 40 см
7 дм > 28 см
6 дм > 50 см
6 м 3 дм > 61 дм
10 м > 100 см
 
 

4. Ворона повідомила Радикові:
• Яке з її висловлювань істинне, а яке - хибне?
• Зміни одне з чисел, щоб перетворити хибне висловлювання на істинне
• Як інакше можна назвати ці висловлювання?
 
 
• 13 + 17 = 30 (істинне)
40 - 15 = 35 (хибне)
• 40 - 5 = 35


5. Розв'яжи й порівняй задачі.
а) Коли у вазу поставили ще 3 квітки, у ній стало 11 квіток. Скільки квіток було у вазі спочатку?
б) Коли з коробки взяли 3 цукерки, у ній залишилось 11 цукерок. Скільки цукерок було в коробці спочатку?

а) 11 - 3 = 8 (кв.)
б) 3 + 11 = 14 (цук.)


6. Обчисли значення виразу 40 - 7 + 12.
Зміни вираз так, щоб його значення зменшилося.
(Числа й знаки дій змінювати не можна.)

    33
40 - 7 + 12 = 45
            19
40 - (7 + 12) = 21