таблиця додавання числа 4 гдз 2 клас математика Козак Корчевська 2019


Умова:

1. Розглянь рівності з «віконечками»: □ - 40 = 50; □ - 2 = 60; □ - 70 = 6. Що невідоме в кожній рівності? Якою дією знаходимо невідоме зменшуване? Запиши відповідні рівності на додавання.
 
 
Відповідь:
 
• Невідоме зменшуване.
• Знаходимо зменшуване дією додавання.
• □ - 40 = 50; 50 + 40 = 90;
□ - 2 = 60; 60 + 2 = 62;
□ - 70 = 6; 6 + 70 = 76.
 
 
 
Умова: 

2. За схемою розкажи випадки додавання числа 4 в межах 10. В інших випадках таблиці число 4 зручно додавати частинами.
 
 
Відповідь:
 
7 + 4 = 7 + 3 + 1 = 10 + 1 = 11;
8 + 4 = 8 + 2 + 2 = 10 + 2 = 12;
9 + 4 = 9 + 1 + 3 = 10 + 3 = 13.
 
 
 
Умова: 

3. За структурними записами поясни, які випадки складу числа 4 використали для додавання частинами.
 
 
Відповідь:
 
8+4=10+2=12;  9+4=10+3=13.
22    1 3     


 

 
Умова: 

4. 10 - 3 + 4; 8 + 4 - 3; 7 + 4 - 2; 9 + 4 + 1; 11 - 3 + 4; 12 - 3 + 4; 11 - 2 + 4; 8 + 4 - 2.
 
 
Відповідь:
 
10 - 3 + 4 = 11; 8 + 4 - 3 = 9; 7 + 4 - 2 = 9; 9 + 4 + 1 = 14; 
11 - 3 + 4 = 12; 12 - 3 + 4 = 13; 11 - 2 + 4 = 13; 8 + 4 - 2 = 10.
 
 
 
Умова: 

5. Розв'яжи й порівняй задачі.
а) На шкільному подвір'ї 10 хлопчиків грали у квача. До них приєдналося ще 8 дівчаток. Скільки дітей стало грати у квача?
б) Ha шкільному подвір'ї 10 хлопчиків грали у квача. Коли до них приєднались дівчатка, дітей стало 18. Скільки дівчаток приєдналося до гри?
Обери схему до кожної задачі.

 
Відповідь:
 
а) 10 + 8 = 18 (д.) 2-а схема;
б) 18 - 10 = 8 (д.) 1-а схема.