таблиця додавання числа 7 гдз 2 клас математика Козак Корчевська 2019
Умова:
1. За схемою розкажи випадки додавання числа 7 у межах 10.
Обчисли суми 4 + 7, 5 + 7, 6 + 7. Використай переставний закон додавання.
У трьох останніх випадках число 7 зручно додавати частинами. 7 + 7; 8 + 7; 9 + 7.
Для кожного випадку визнач, на які зручні частини слід розкласти число 7. Обчисли значення цих виразів.
Відповідь:
4 + 7 = 11; 5 + 7 = 12; 6 + 7 = 13;
7 + 7 = 7 + 3 + 4 = 10 + 4 = 14;
8 + 7 = 8 + 2 + 5 = 10 + 5 = 15;
9 + 7 = 9 + 1 + 6 = 10 + 6 = 16.
7 + 7 = 7 + 3 + 4 = 10 + 4 = 14;
8 + 7 = 8 + 2 + 5 = 10 + 5 = 15;
9 + 7 = 9 + 1 + 6 = 10 + 6 = 16.
Умова:
2. 8 + 3 + 1; 7 + 5 - 2; 9 + 4 + 1; 14 - 5 - 2; 4 + 7 - 2; 6 + 7 + 1; 5 + 7 - 3; 8 + 7 - 6.
2. 8 + 3 + 1; 7 + 5 - 2; 9 + 4 + 1; 14 - 5 - 2; 4 + 7 - 2; 6 + 7 + 1; 5 + 7 - 3; 8 + 7 - 6.
Відповідь:
8 + 3 + 1 = 12; 7 + 5 - 2 = 10; 9 + 4 + 1 = 14; 14 - 5 - 2 = 7;
4 + 7 - 2 = 9; 6 + 7 + 1 = 14; 5 + 7 - 3 = 9; 8 + 7 - 6 = 9.
4 + 7 - 2 = 9; 6 + 7 + 1 = 14; 5 + 7 - 3 = 9; 8 + 7 - 6 = 9.
Умова:
3. За схемами склади й розв'яжи задачі про фрукти.
3. За схемами склади й розв'яжи задачі про фрукти.
Відповідь:
а) 14 - 10 = 4 (яб.);
б) 5 + 7 = 12 (с.);
в) 10 - 8 = 2 (хр.);
г) 7 - 4 = 3 (аб.).
б) 5 + 7 = 12 (с.);
в) 10 - 8 = 2 (хр.);
г) 7 - 4 = 3 (аб.).
Умова:
4. Розглянь таблицю.
Скільки м'ячів закинули дівчата? Хлопці?
На скільки більше м'ячів закинули дівчатка, ніж хлопці?
4. Розглянь таблицю.
Скільки м'ячів закинули дівчата? Хлопці?
На скільки більше м'ячів закинули дівчатка, ніж хлопці?
Відповідь:
• 13 10
• на 3.
• на 3.