випадки додавання і віднімання виду 36 - 3 гдз 2 клас математика Козак Корчевська 2019


Умова:

1. Розглянь малюнок:
 
 
Відповідь:
 
8 + 6 = 14; 8 + 9 = 17; 8 + 5 = 13; 8 + 8 = 16; 8 + 7 = 15;
13 - 7 = 6; 13 - 5 = 8; 13 - 8 = 5; 13 - 6 = 7; 13 - 9 = 4.
 
 
 
Умова: 

2. Розглянь малюнки та поясни, як до 36 намистинок додали 3 намистинки; як від 36 намистинок відняли 3 намистинки.
 
 
Відповідь:
 
Для самостійного виконання.
 
 
 
Умова: 

3. Обчисли з поясненням: 62 + 7; 8 + 41; 59 - 6; 87 - 5.
 
 
Відповідь:
 
62 + 7 = 69; 2 + 7 = 9; 60 + 9 = 69;
8 + 41 = 49; 8 + 1 = 9; 40 + 9 = 49;
59 - 6 = 53; 9 - 6 = 3; 50 + 3 = 53;
87 - 5 = 82; 7 - 5 = 2; 80 + 2 = 82.
 
 
 
Умова: 

4. Усно поясни обчислення суми 4 + 53.
 
 
Відповідь:
 
4 + 53 = 57; 4 + 3 = 7; 50 + 7 = 57.
 
 
 
Умова: 

5. У басейні плавало 8 хлопчиків і 7 дівчаток. 5 дітей вийшли з басейну. Скільки дітей залишилося в басейні?
Якщо відомо, що спочатку плавало 8 хлопчиків і 7 дівчаток, то про що можна дізнатися?
Коли буде відомо, скільки дітей плавало спочатку і скільки вийшло, то про що тоді зможемо дізнатися?
Про що можна дізнатися в першій дії? У другій дії?
Запиши розв'язання й відповідь.
На схемі до задачі поясни, що означає кожний відрізок.

 
Відповідь:
 
1) 8 + 7 = 15 (д.)
2) 15 - 5 = 10 (д.)
• Скільки всього дітей плавало в басейні?
• Скільки дітей залишилося в басейні?
Відповідь: 10 дітей.

10