випадки додавання і віднімання виду 40 - 8 гдз 2 клас математика Козак Корчевська 2019


Умова:

1. Розглянь малюнки та поясни, як до 32 намистинок додали 8; як від 40 намистинок відняли 8.
 
 
Відповідь:
 
Для самостійного виконання.
 
 
 
Умова: 

2. 60 - 3; 74 + 6; 100 - 7; 95 + 5; 80 - 6 - 50; 35 + 5 + 45; 56 + 4 - 6; 90 - 9 + 8.
 
 
Відповідь:
 
60 - 3 = 57; 74 + 6 = 80; 100 - 7 = 93; 95 + 5 = 100;
80 - 6 - 50 = 24; 35 + 5 + 45 = 85;
56 + 4 - 6 = 54; 90 - 9 + 8 = 89.
 
 
 
Умова: 

3. У вагоні їхало 54 пасажири. На станції з вагона вийшло 20 жінок й 14 чоловіків. Скільки пасажирів залишилось у вагоні? Розв'яжи задачу двома способами.
 
 
Відповідь:
 
І спосіб:
1) 20 + 14 = 34 (п.);
2) 54 - 34 = 20 (п.).
ІІ спосіб:
1) 54 - 20 = 34 (п.);
2) 34 - 14 = 20 (п.).
 
 
 
Умова: 

4. Від 98 відніми по 22 стільки разів, скільки це можливо.
Чи можна таке віднімання записати однією рівністю?
 
 
Відповідь:
 
98 - 22 - 22 - 22 - 22 = 10.
 
 
 
Умова: 

5. Ігор повинен був забити в дошку цвяхи під прямим кутом до лінії. Визначте номери цвяхів, які він забив неправильно.
 
 
Відповідь:
 
1, 3, 4, 6.
 
 
 
Умова: 

6. Накресли відрізок, на 3 дм коротший, ніж 40 см.
 
 
Відповідь:
 
40 см = 4 дм
4 дм - 3 дм = 1 дм
1 дм = 10 см

11
 
 
 
Умова: 

7. Розглянь малюнок:
 
 
Відповідь:
 
393276   
15+24-7+44-30=46