випадки додавання і віднімання виду 40 - 8 гдз 2 клас математика Козак Корчевська 2019
Умова:
1. Розглянь малюнки та поясни, як до 32 намистинок додали 8; як від 40 намистинок відняли 8.
Відповідь:
Для самостійного виконання.
Умова:
2. 60 - 3; 74 + 6; 100 - 7; 95 + 5; 80 - 6 - 50; 35 + 5 + 45; 56 + 4 - 6; 90 - 9 + 8.
2. 60 - 3; 74 + 6; 100 - 7; 95 + 5; 80 - 6 - 50; 35 + 5 + 45; 56 + 4 - 6; 90 - 9 + 8.
Відповідь:
60 - 3 = 57; 74 + 6 = 80; 100 - 7 = 93; 95 + 5 = 100;
80 - 6 - 50 = 24; 35 + 5 + 45 = 85;
56 + 4 - 6 = 54; 90 - 9 + 8 = 89.
80 - 6 - 50 = 24; 35 + 5 + 45 = 85;
56 + 4 - 6 = 54; 90 - 9 + 8 = 89.
Умова:
3. У вагоні їхало 54 пасажири. На станції з вагона вийшло 20 жінок й 14 чоловіків. Скільки пасажирів залишилось у вагоні? Розв'яжи задачу двома способами.
3. У вагоні їхало 54 пасажири. На станції з вагона вийшло 20 жінок й 14 чоловіків. Скільки пасажирів залишилось у вагоні? Розв'яжи задачу двома способами.
Відповідь:
І спосіб:
1) 20 + 14 = 34 (п.);
2) 54 - 34 = 20 (п.).
ІІ спосіб:
1) 54 - 20 = 34 (п.);
2) 34 - 14 = 20 (п.).
1) 20 + 14 = 34 (п.);
2) 54 - 34 = 20 (п.).
ІІ спосіб:
1) 54 - 20 = 34 (п.);
2) 34 - 14 = 20 (п.).
Умова:
4. Від 98 відніми по 22 стільки разів, скільки це можливо.
Чи можна таке віднімання записати однією рівністю?
4. Від 98 відніми по 22 стільки разів, скільки це можливо.
Чи можна таке віднімання записати однією рівністю?
Відповідь:
98 - 22 - 22 - 22 - 22 = 10.
Умова:
5. Ігор повинен був забити в дошку цвяхи під прямим кутом до лінії. Визначте номери цвяхів, які він забив неправильно.
5. Ігор повинен був забити в дошку цвяхи під прямим кутом до лінії. Визначте номери цвяхів, які він забив неправильно.
Відповідь:
1, 3, 4, 6.
Умова:
6. Накресли відрізок, на 3 дм коротший, ніж 40 см.
6. Накресли відрізок, на 3 дм коротший, ніж 40 см.
Відповідь:
40 см = 4 дм
4 дм - 3 дм = 1 дм
1 дм = 10 см
4 дм - 3 дм = 1 дм
1 дм = 10 см
Умова:
7. Розглянь малюнок:
7. Розглянь малюнок:
Відповідь:
39 | 32 | 76 | ||||||||
15 | + | 24 | - | 7 | + | 44 | - | 30 | = | 46 |