задачі на дві дії гдз 2 клас математика Козак Корчевська 2019
Умова:
1. Прочитай задачу, яка розв'язується двома діями.
У коробці лежало 5 синіх деталей конструктора і 4 жовті. Діти взяли 7 деталей. Скільки деталей залишилося в коробці?
Якщо відомо, що в коробці лежало 5 синіх деталей і 4 жовті, то про що можна дізнатися?
Якщо будемо знати, скільки деталей лежало в коробці та скільки деталей взяли, то про що тоді зможемо дізнатися?
Склади план розв'язування задачі.
План
1) Спочатку дізнаємося, скільки всього деталей було в коробці.
2) Потім дізнаємося, скільки деталей залишилося в коробці.
Відповідь:
1) 5 + 4 = 9 (д.);
2) 9 - 7 = 2 (д.).
2) 9 - 7 = 2 (д.).
Відповідь: 2 деталі.
Умова:
2. У цукерниці було 5 цукерок з молочного шоколаду і 5 з чорного. Діти з'їли 6 цукерок. Скільки цукерок залишилося в цукерниці?
Чи можемо відразу (однією дією) дізнатися, скільки цукерок залишилося в цукерниці?
Про що дізнаємося спочатку? Про що потім?
2. У цукерниці було 5 цукерок з молочного шоколаду і 5 з чорного. Діти з'їли 6 цукерок. Скільки цукерок залишилося в цукерниці?
Чи можемо відразу (однією дією) дізнатися, скільки цукерок залишилося в цукерниці?
Про що дізнаємося спочатку? Про що потім?
Відповідь:
1) 5 + 5 = 10 (ц.);
2) 10 - 6 = 4 (ц.).
Відповідь: 4 цукерки.
2) 10 - 6 = 4 (ц.).
Відповідь: 4 цукерки.
Умова:
3. 11 □ 5 □ 7 = 13; 13 □ 8 □ 5 = 0; 6 □ 8 □ 10 = 4; 9 □ 9 □ 1 = 19; 14 □ 4 □ 20 = 30; 58 □ 50 □ 8 = 16.
3. 11 □ 5 □ 7 = 13; 13 □ 8 □ 5 = 0; 6 □ 8 □ 10 = 4; 9 □ 9 □ 1 = 19; 14 □ 4 □ 20 = 30; 58 □ 50 □ 8 = 16.
Відповідь:
11 - 5 + 7 = 13; 13 - 8 - 5 = 0; 6 + 8 - 10 = 4; 9 + 9 + 1 = 19; 14 - 4 + 20 = 30; 58 - 50 + 8 = 16.