знаходження невідомого від'ємника гдз 2 клас математика Козак Корчевська 2019


Умова:

1. Пригадай, як називають числа при відніманні.
Розглянь, як із цієї рівності можна утворити ще одну рівність на віднімання. 70 - 50 = 20.
Прочитай її, називаючи числа так, як у попередній рівності.
Що отримали, коли від зменшуваного відняли різницю?
 
 
Відповідь:
 
Якщо від зменшуваного відняти різницю, отримаємо від'ємник.
 
 
 
Умова: 

2. Розглянь, як знайшли невідомий від'ємник.
10 - [?] = 6 -> 10 - 6 = 4.
Щоб знайти невідомий від'ємник, треба від зменшуваного відняти різницю.
 
 
Відповідь:
 
Для самостійного виконання.
 
 
 
Умова: 

3. Знайди невідомі від'ємники: 13 - □ = 5; 15 - □ = 10; 14 - □ = 6.
 
 
Відповідь:
 
13 - □ = 5; 13 - 5 = 8;
15 - □ = 10; 15 - 10 = 5;
14 - □ = 6; 14 - 6 = 8.
 
 
 
Умова: 

4. а) У кошику було 6 футбольних і 4 волейбольні м'ячі. Скільки м'ячів було в кошику?
б) У кошику було 10 м'ячів. 5 м'ячів роздали дітям. Скільки м'ячів залишилося в кошику?
• Якщо умови задач (а) і (б) об'єднати, то одержимо таку задачу:
У кошику було 6 футбольних і 4 волейбольні м'ячі. 5 м'ячів віддали дітям. Скільки всього м'ячів було в кошику спочатку? Скільки м'ячів залишилось у кошику?
Це задача з двома запитаннями. Щоб дати на них відповідь, треба скласти дві рівності.
Назви обидві рівності.

 
Відповідь:
 
а) 6 + 4 = 10 (м.)
б) 10 - 5 = 5 (м.)

• 1) 6 + 4 = 10 (м.)
2) 10 - 5 = 5 (м.)