знаходження невідомого зменшуваного гдз 2 клас математика Козак Корчевська 2019


Умова:

1. Пригадай, як називають числа при відніманні. Розглянь, як із рівності на віднімання можна утворити рівність на додавання. Прочитай рівність на додавання, називаючи числа так, як у рівності на віднімання. Що отримали, коли до різниці додали від'ємник?
 
 
Відповідь:
 
Якщо до різниці додати від'ємник, отримаємо зменшуване.
 
 
 
Умова: 

2. Розглянь, як знайшли невідоме зменшуване: □ - 7 = 3 --> 3 + 7 = 10.
 
 
Відповідь:
 
Для самостійного виконання.
 
 
 
Умова: 

3. Обчисли невідоме зменшуване. Зразок: □ - 4 = 5; 5 + 4 = 9. □ - 8 = 10; □ - 20 = 4; □ - 6 = 30; □ - 50 = 40.
 
 
Відповідь:
 
□ - 8 = 10; 10 + 8 = 18;
□ - 20 = 4; 4 + 20 = 24;
□ - 6 = 30; 30 + 6 = 36;
□ - 50 = 40; 40 + 50 = 90.
 
 
 
Умова: 

4. Випиши вирази, значення яких більші від 9: 9 + 2; 11 - 3; 10 + 2 + 1; 18 - 8 + 4; 12 - 3; 9 + 3; 12 - 10 + 5; 6 + 20 - 1.
 
 
Відповідь:
 
9 + 2 = 11; 10 + 2 + 1 = 13; 18 - 8 + 4 = 14; 9 + 3 = 12; 6 + 20 - 1 = 25.
 
 
 
Умова: 

5. Розв'яжи задачі. У кожній задачі обґрунтуй вибір дії.
а) На дитячому майданчику гралося 9 дітей. Серед них 5 хлопчиків, а решта - дівчатка. Скільки дівчаток гралося на майданчику?
б) У квочки було 10 чорних курчат і 6 - жовтих. На скільки більше чорних курчат, ніж жовтих, було у квочки?

 
Відповідь:
 
а) 9 - 5 = 4 (д.);
б) 10 - 6 = 4 (к.).