додавання та віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд урок 4 гдз 2 клас математика Лишенко 2019
Умова:
1. Розглянь малюнок:
Відповідь:
60 68 76 100
68 80 70 83
82 101 95 50
68 80 70 83
82 101 95 50
Умова:
2. За малюнками поясни, як можна від суми чисел 5 і 3 відняти 2.
2. За малюнками поясни, як можна від суми чисел 5 і 3 відняти 2.
Відповідь:
Для самостійного виконання.
Умова:
3. Розглянь малюнок:
3. Розглянь малюнок:
Відповідь:
Для самостійного виконання.
Умова:
4. Знайди значення виразів різними способами: (48 + 36) - 24; (56 + 34) - 20; (47 + 28) - 6.
4. Знайди значення виразів різними способами: (48 + 36) - 24; (56 + 34) - 20; (47 + 28) - 6.
Відповідь:
(48 + 36) - 24 = 60; 48 - 24 + 36 = 60;
(56 + 34) - 20 = 70; 56 - 20 + 34 = 70;
(47 + 28) - 6 = 69; 47 - 6 + 28 = 69.
(56 + 34) - 20 = 70; 56 - 20 + 34 = 70;
(47 + 28) - 6 = 69; 47 - 6 + 28 = 69.
Умова:
5. Розв'яжи задачу трьома способами. Оленка зібрала 5 каштанів, 6 жолудів. Із 4 плодів вона зробила телятко. Скільки каштанів і жолудів залишилося? Заміни 6 на 3. Скількома способами можна розв'язати одержану задачу?
5. Розв'яжи задачу трьома способами. Оленка зібрала 5 каштанів, 6 жолудів. Із 4 плодів вона зробила телятко. Скільки каштанів і жолудів залишилося? Заміни 6 на 3. Скількома способами можна розв'язати одержану задачу?
Відповідь:
1-й спосіб:
1) 5 + 6 = 11 (к. і ж.)
2) 11 - 4 = 7 (к. і ж.)
2-й спосіб:
1) 5 - 4 = 1 (к.)
2) 1 + 6 = 7 (к. і ж.)
3-й спосіб:
1) 6 - 4 = 2 (ж.)
2) 5 + 2 = 7 (к. і ж.)
1-й спосіб:
1) 5 + 3 = 8 (к. і ж.)
2) 8 - 4 = 4 (к. і ж.)
2-й спосіб:
1) 5 - 4 = 1 (к.)
2) 3 + 1 = 4 (к. і ж.)
3-й спобів:
неможливо.
Умова:
6. Обчисли зручним способом: (36 + 27) - 16; (58 - 34) - 24; (25 + 45) - 50.
6. Обчисли зручним способом: (36 + 27) - 16; (58 - 34) - 24; (25 + 45) - 50.
Відповідь:
(36 + 27) - 16 = 47; (58 - 34) - 24 = 0; (28 + 46) - 16 = 58.
Умова:
7. Побудуйте квадрат зі стороною 2 см. Знайдіть його периметр. Побудуйте прямокутник з таким самим периметром.
7. Побудуйте квадрат зі стороною 2 см. Знайдіть його периметр. Побудуйте прямокутник з таким самим периметром.
Відповідь:
Умова:
8. (56 + 38) - 18; (46 + 54) - 30; (28 + 46) - 16.
8. (56 + 38) - 18; (46 + 54) - 30; (28 + 46) - 16.
Відповідь:
(56 + 38) - 18 = 76;
(46 + 54) - 30 = 70;
(28 + 46) - 16 = 58.
(46 + 54) - 30 = 70;
(28 + 46) - 16 = 58.
Умова:
9. Для панно діти зібрали 7 бордових листочків груші й 5 червоних листочків калини. На панно вже прикріпили 3 листочки. Скільки листочків залишилося прикріпити?
9. Для панно діти зібрали 7 бордових листочків груші й 5 червоних листочків калини. На панно вже прикріпили 3 листочки. Скільки листочків залишилося прикріпити?
Відповідь:
1) 7 + 5 = 12 (л)
2) 12 - 3 = 9 (л)
2) 12 - 3 = 9 (л)