додавання та віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд урок 5 гдз 2 клас математика Лишенко 2019


Умова:

1. Поясни обчислення: 16 - 7 = (10 + 6) - 7 = (10 - 7) + 6 = 9.
 
Відповідь:
 
Для самостійного виконання.
 
 
 
Умова: 

2. Розглянь малюнок. Поясни розв'язання: 40 - 8 = 32.
 
Відповідь:
 
Для самостійного виконання.
 
 
 
Умова: 

3. Виконай обчислення за зразком.
60 - 8 = (50 + 10) - 8 = (10 - 8) + 50 = 52; 50 - 6; 70 - 7; 90 - 4; 100 - 5.
 
Відповідь:
 
50 - 6 = (40 + 10) - 6 = (10 - 6) + 40 = 44;
70 - 7 = (60 + 10) - 7 = (10 - 7) + 60 = 63;
90 - 4 = (80 + 10) - 4 = (10 - 4) + 80 = 86;
100 - 5 = (90 + 10) - 5 = (10 - 5) + 90 = 95.
 
 
 
Умова: 

4. Знайди різниці за числовим променем.
 
Відповідь:
 
24 - 3 = 21; 30 - 4 = 26.
 
 
 
Умова: 

5. Першого дня в саду посадили 16 яблунь, другого - на 4 яблуні більше. Залишилося посадити 60 яблунь. Скільки всього яблунь посадять? А Зміни запитання, щоб у розв'язанні змінилася друга дія.
 
Відповідь:
 
1) 16 + 4 = 20 (яб.)
2) 20 + 60 = 80 (яб.)
1) 16 + 4 = 20 (яб.)
2) 60 - 20 = 40 (яб.)
 
 
 
Умова: 

6. Склади задачі про посадку кущів малини за виразом (6 + 9) + 15.
 
Відповідь:
 
Першого дня в саду посадили 6 кущів малини, другого - на 9 кущів більше. Залишилося посадити 15 кущів. Скільки всього кущів малини посадять?
(6 + 9) + 15 = 30 (к.)
Відповідь: посадять 30 кущів малини.
 
 
 
Умова: 

7. Довжини сторін прямокутного трикутника 3 см і 4 см. Накресли такий трикутник і знайди його периметр.
 
Відповідь:
 
26
 
Р = 4 + 3 + 5 = 12 (см)
 
 
 
Умова: 

8. Запиши та обчисли вирази: 30 70 50 90 10 - 6; 30 70 50 90 10 + 6.
 
Відповідь:
 
30 - 6 = 24; 70 - 6 = 64; 50 - 6 = 44; 90 - 6 = 84; 10 - 6 = 4;
30 + 6 = 36; 70 + 6 = 76; 50 + 6 = 56; 90 + 6 = 86; 10 + 6 = 16.
 
 
 
Умова: 

9. У саду обкопали 24 кущі смородини та 16 кущів порічок. Залишилося обкопати 35 кущів. Скільки всього кущів обкопають?
 
Відповідь:
 
1) 24 + 16 = 40 (к.)
2) 40 + 35 = 75 (к.)