додавання та віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд урок 7 гдз 2 клас математика Лишенко 2019
Умова:
1. Знайди всі різниці, у яких зменшуване 60, 63, 69, а від'ємник 7, 8, 9.
Відповідь:
60 - 7 = 53; 63 - 7 = 56; 69 - 7 = 62;
60 - 8 = 52; 63 - 8 = 55; 69 - 8 = 61;
60 - 9 = 51; 63 - 9 = 54; 69 - 9 = 60.
60 - 8 = 52; 63 - 8 = 55; 69 - 8 = 61;
60 - 9 = 51; 63 - 9 = 54; 69 - 9 = 60.
Умова:
2. Біля дерева росло 7 грибів. Білочка зірвала 2 гриби, а їжак - 1 гриб. Скільки грибів залишилося на дереві?
Поясни 3 способи розв'язання задачі.
1-й спосіб: 7 - (2 + 1) = 7 - 3 = 4 (гр.)
2-й спосіб: (7 - 2) - 1 = 5 - 1 = 4 (гр.)
3-й спосіб: (7 - 1) - 2 = 6 - 2 = 4 (гр.)
2. Біля дерева росло 7 грибів. Білочка зірвала 2 гриби, а їжак - 1 гриб. Скільки грибів залишилося на дереві?
Поясни 3 способи розв'язання задачі.
1-й спосіб: 7 - (2 + 1) = 7 - 3 = 4 (гр.)
2-й спосіб: (7 - 2) - 1 = 5 - 1 = 4 (гр.)
3-й спосіб: (7 - 1) - 2 = 6 - 2 = 4 (гр.)
Відповідь:
7 - (2 + 1) = 4 (г.)
(7 - 2) - 1 = 4 (г.)
(7 - 1) - 2 = 4 (г.)
(7 - 2) - 1 = 4 (г.)
(7 - 1) - 2 = 4 (г.)
Умова:
3. За малюнком досліди, як від 10 відняти суму чисел 3 і 4 трьома способами. Перевір висновок.
3. За малюнком досліди, як від 10 відняти суму чисел 3 і 4 трьома способами. Перевір висновок.
Відповідь:
10 - (3 + 4) = 10 - 7 = 3;
(10 - 3) - 4 = 3;
(10 - 4) - 3 = 3.
(10 - 3) - 4 = 3;
(10 - 4) - 3 = 3.
Умова:
4. Яку властивість додавання використано для віднімання чисел частинами?
15 - 7 = 15 - (5 + 2) = (15 - 5) - 2 = 8
4. Яку властивість додавання використано для віднімання чисел частинами?
15 - 7 = 15 - (5 + 2) = (15 - 5) - 2 = 8
Відповідь:
Для самостійного виконання.
Умова:
5. Діти знайшли в парку 9 шишок. Із 4 шишок сосни і 2 шишок ялини вони зробили їжачків. Скільки шишок залишилося? Розв’яжи задачу трьома способами за схемами міркувань.
5. Діти знайшли в парку 9 шишок. Із 4 шишок сосни і 2 шишок ялини вони зробили їжачків. Скільки шишок залишилося? Розв’яжи задачу трьома способами за схемами міркувань.
Відповідь:
1) 9 - 4 - 2 = 3 (ш.)
2) 9 - 2 - 4 = 3 (ш.)
3) 1) 4 + 2 = 6 (ш.)
2) 9 - 6 = 3 (ш.)
2) 9 - 2 - 4 = 3 (ш.)
3) 1) 4 + 2 = 6 (ш.)
2) 9 - 6 = 3 (ш.)
Умова:
6. Побудуйте 2 прямокутники. Проведіть у першому з них 2 відрізки так, щоб утворилося 2 трикутники і п'ятикутник, а в другому - 2 трикутники і шестикутник.
6. Побудуйте 2 прямокутники. Проведіть у першому з них 2 відрізки так, щоб утворилося 2 трикутники і п'ятикутник, а в другому - 2 трикутники і шестикутник.
Відповідь:
Умова:
7. Обчисли зручним способом: 86 - (30 + 6); 75 - (37 + 25); 98 - (18 + 20).
7. Обчисли зручним способом: 86 - (30 + 6); 75 - (37 + 25); 98 - (18 + 20).
Відповідь:
86 - (30 + 6) = (86 - 6) - 30 = 50;
75 - (37 + 25) = (75 - 25) - 37 = 13;
98 - (18 + 20) = (98 - 18) - 20 = 60.
75 - (37 + 25) = (75 - 25) - 37 = 13;
98 - (18 + 20) = (98 - 18) - 20 = 60.
Умова:
8. На гілках білочка розвісила 12 грибів. На 2 гілках було по 4 гриби. Скільки грибів білка розвісила на інших гілках?
8. На гілках білочка розвісила 12 грибів. На 2 гілках було по 4 гриби. Скільки грибів білка розвісила на інших гілках?
Відповідь:
1) 4 • 2 = 8 (г.)
2) 12 - 8 = 4 (г.)
2) 12 - 8 = 4 (г.)