повторення урок 8 гдз 2 клас математика Лишенко 2019


Умова:

1. Поясни, як виконано обчислення. Зроби висновок.
6 + 4 = 6 + 2 + 2 = 10; 10 - 6 = 10 - 2 - 4 = 4; 5 + 3 = 5 + 1 + 2 = 8; 9 - 5 = 9 - 3 - 2 = 4.
 
Відповідь:
 
Для усного виконання
 
 
 
Умова: 

2. Обчисли за зразком: 16 - 13 = 16 - 10 - 3 = 3.
8 + 5; 6 + 7; 6 + 8; 15 - 7; 14 - 9.
 
Відповідь:
 
 
 
Умова: 

3. Порівняй задачі, схеми до них і розв'язання.
1) Учні малювали пішохідний перехід із 13 смуг. їм залишилося домалювати ще 3 смуги. Скільки смуг вони вже намалювали?
2) Обабіч пішохідного переходу учні намалювали 10 трикутників. Залишилося намалювати ще 3. Скільки всього трикутників треба намалювати?
 
Відповідь:
 
1) 13 - 3 = 10 (с.); 2) 10 + 3 = 13 (с.)
 
 
 
Умова: 

4. Накресли відрізок, довжина якого дорівнює різниці довжин поданих відрізків.
 
Відповідь:
 
6
 
 
 
Умова: 

5. Запиши всі двоцифрові числа, значення яких не змінюється від перестановки цифр у їхньому записі.
 
Відповідь:
 
11 22 33 44 55 66 77 88 99
 
 
 
Умова: 

6. 10 + 8; 7 + 2; 9 - 5; 14 - 1; 17 - 10; 18 - 1; 13 - 3; 4 + 10.
 
Відповідь:
 
10 + 8 = 18; 7 + 2 = 9; 9 - 5 = 4; 14 - 1 = 13; 17 - 10 = 7; 18 - 1 = 17; 13 - 3 = 10; 4 + 10 = 14.
 
 
 
Умова: 

7. Для лепбука учні намалювали 5 дорожніх знаків і залишилося намалювати ще 4. Скільки всього дорожніх знаків треба намалювати?
 
Відповідь:
 
5 + 4 = 9 (з.)
Калькулятор з результатами у стовбчик