усне додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд урок 4 гдз 2 клас математика Лишенко 2019


Умова:

1. Розглянь малюнок і записи. Зроби висновок.
 
Відповідь:
 
Для самостійного виконання
 
 
 
Умова: 

2. Розглянь малюнок:
 
Відповідь:
 
Для самостійного виконання
 
 
 
Умова: 

3. 57 - 13; 66 - 34; 18 - 13; 49 - 25.
 
Відповідь:
 
57 - 13 = 44; 66 - 34 = 32; 18 - 13 = 5; 49 - 25 = 24.
 
 
 
Умова: 

4. На військовому летовищі було 12 літаків і гелікоптери. Піднялося в небо 8 літаків. Залишилося 11 літаків і гелікоптерів. Скільки було гелікоптерів?
 
Відповідь:
 
1) 12 - 8 = 4 (г.)
2) 11 - 4 = 7 (г.)
 
 
 
Умова: 

5. Було 58 військових машин, з них 20 танків та 11 бронемашин. Скільки було іншої техніки? Розглянь два способи розв'язання задачі. Вибери спосіб і запиши розв'язання.
 
Відповідь:
 
1) 58 - 11 = 47; 2) 47 + 20 = 67.
1) 11 + 20 = 31; 2) 58 - 31 = 27.
 
 
 
Умова: 

6. 65 - 32 □ 56 - 23; 67 + 21 □ 85 - 14; 2 м 3 дм □ 23 дм;
100 - 60 □ 96 - 54; 69 - 18 □ 87 - 36; 46 см □ 3 дм 4 см.
 
Відповідь:
 
65 - 2 = 56 - 23; 67 + 21 > 85 - 14; 2 м 3 дм = 23 дм; 
100 - 60 < 96 - 54; 69 - 18 = 87 - 36;
46 см > 3 дм 4 см.
 
 
 
Умова: 

7. Накресли 2 трикутники так, щоб їх спільною частиною був п'ятикутник.
 
Відповідь:
 
22
 
 
 
Умова: 

8. 98 - □ = 56; □ + 32 = 78; □ - 24 = 65.
 
Відповідь:
 
98 - 42 = 56; 46 + 32 = 78; 89 - 24 = 65.
 
 
 
Умова: 

9. У літаку були парашутисти. Коли 6 із них стрибнуло, залишилося ще 8 парашутистів з одного боку салону літака і 5 - з іншого. Скільки парашутистів було в літаку? Скористайся схемою: □ + □ + □ = □.
 
Відповідь:
 
6 + 8 + 5 = 19 (п.)