задачі на 2 дії урок 3 гдз 2 клас математика Лишенко 2019


Умова:

1. Розглянь малюнок:
 
Відповідь:
 
15
 
 
 
Умова: 

2. За записами поясни різні способи додавання та віднімання числа 9.
Перевір результати таблиці: 8 + 9 = 17, бо 9 + 8 = 17.
 
Відповідь:
 
Для самостійного виконання
 
 
 
Умова: 

3. 13 - 9 + 8; 6 + 9 - 5; 5 + 9 - 1; 12 - 9 + 4; 7 + 9 - 10; 10 + 4 - 9.
 
Відповідь:
 
13 - 9 + 8 = 12; 6 + 9 - 5 = 10; 5 + 9 - 1 = 13; 12 - 9 + 4 = 7; 7 + 9 - 10 = 6; 10 + 4 - 9 = 5.
 
 
 
Умова: 

4. Для перемелювання на борошно привезли 10 мішків зерна пшениці, а жита - на 6 мішків менше. Скільки всього мішків зерна привезли? За схемою міркувань склади план розв'язування задачі. Заміни 6 на 5. Що зміниться в розв'язанні?
 
Відповідь:
 
1) 10 - 6 = 4 (м.)
2) 10 + 4 = 14 (м.)
1) 10 - 5 = 5 (м.)
2) 10 + 5 = 15 (м.)
 
 
 
Умова: 

5. Які фігури не є многокутниками?
 
Відповідь:
 
3, 7, 8.
 
 
 
Умова: 

6. Накресліть трикутник. Поділіть його двома відрізками на 3 трикутні частини.
 
Відповідь:
 
16
 
 
 
Умова: 

7. 3 поля привезли 8 мішків гречки, а проса - на 2 мішки менше. Скільки всього мішків зерна привезли з поля?
 
Відповідь:
 
1) 8 - 2 = 6 (м.)
2) 8 + 6 = 14 (м.)
 
 
 
Умова: 

8. Розташуй букви в порядку зменшення значень виразів і запиши слово.
5 + 9 - 7 М; 13 - 9 + 8 Е; 3 + 9 - 8 Р; 17 - 9 + 5 Ф; 6 + 8 - 9 Е; 15 - 9 + 5 Р.
 
Відповідь:
 
5 + 9 - 7 = 7 М
13 - 9 + 8 = 12 Е
17 - 9 + 5 = 13 Ф
6 + 8 - 9 = 5 Е
3 + 9 - 8 = 4 Р
15 - 9 + 5 = 11 Р
13 12 11 7 5 4
Ф Е Р М Е Р