Досліджуємо задачі гдз 2 клас математика Скворцова Онопрієнко 2019

 

 2. Установи, що незвичне у формулюванні задач.
Зміни текст кожної задачі так, щоб спочатку була умова, а потім - запитання.
1) Скільки копійок стало в Петрика, якщо в нього було 50 копійок і мама дала йому ще 25 копійок?
2) У коробці було 12 цукерок. Скільки цукерок залишилося після того, як Аліса дала подружці 7 цукерок?
Покажи на форзаці 1 підручника опорну схему кожної задачі. Склади рівність, що є розв'язанням кожної задачі. Що позначають у цих рівностях числа? Розглянь подані схеми. Яким компонентам арифметичної дії відповідають ключові слова?
До кожної задачі склади та розв'яжи обернену задачу.


1) У Петрика було 50 копійок і мама дала йому ще 25 копійок. Скільки копійок стало у Петрика?
50 + 25 = 75 (коп.)
2) У коробці було 12 цукерок. Аліса дала подружці 7 цукерок. Скільки цукерок залишилося у дівчинки?
12 - 7 = 5 (цук.)



 3. Покажи на форзаці 1 підручника опорну схему кожної задачі. Розв'яжи задачу 1 усно. Зістав задачі 1 і 2. Які це задачі? Що в них спільне? Які слова-ознаки містять задачі?
1) У класі 10 дівчаток і 7 хлопчиків. На скільки більше дівчаток, ніж хлопчиків, у класі?
2) У класі 7 хлопчиків, а дівчаток на 3 більше. Скільки дівчаток у класі?


1) 10 - 7 = 3 (дів.) - більше на 3 дівчинки, ніж хлопчиків
2) 7 + 3 = 10 (дів.) - у класі дівчаток