вправа 425 гдз 2 клас українська мова Кравцова Романова 2019


Умова:

1. Прочитай. Як ти гадаєш, що потрібно зробити, щоб утворився текст?
Коник-музикант
А щасливий Коник сюрчав без упину. Він знайшов свій талант у крильцях. Коник дуже хотів навчитися співати. Брав уроки співу в Солов'я, Зозулі, жаб. Але нічого доброго з цього не вийшло. Засмутився стрибунець, заклопотано потер крильце об крильце. І враз забриніло літнє повітря. Притихли лісові квіти. Навіть Соловейко захоплено слухав!
У густій лісовій траві жив Коник. (За Іриною Прокопенко)
2. Проскануй QR-код та послухай музику, створену коником.
3. Зроби завдання на вибір.
- Прочитай зачин. Що в ньому повідомляється?
- Прочитай основну частину. Що цікавого ти дізнався (дізналася) про коника?
- Прочитай кінцівку. Що зрозумів коник?
4. Це текст-розповідь чи текст-опис? Чому ви так гадаєте?
5. Спишіть зачин або кінцівку тексту.
6. Слово коник, на вашу думку, має одне чи багато значень? Чому цю комаху назвали коником?



Розв'язання:

Коник-музикант
У густій лісовій траві жив Коник.
Коник дуже хотів навчитися співати. Брав уроки співу в Солов’я, Зозулі, жаб. Але нічого доброго з цього не вийшло. Засмутився стрибунець, заклопотано потер крильце об крильце. І враз забриніло літнє повітря. Притихли лісові квіти. Навіть Соловейко захоплено слухав!
А щасливий Коник сюрчав без упину. Він знайшов свій талант у крильцях.