Урок 125-126 гдз 2 клас українська мова Сапун Придаток 2019
Урок 125-126 відповідь:
✅ 5. 5. Проведи мовне дослідження.
Крок 1. Знайди в оповіданні Василя Сухомлинського речення, у кінці яких стоїть знак питання. Запиши їх у зошит.
Крок 2. Яка мета цих речень: щось повідомити чи запитати про щось?
Крок 3. Зроби висновок.
Є речення, у яких про когось або про щось запитується. Такі речення називають питальними. У кінці питального речення ставлять знак питання (?).
✅ 6. • Доповни питальні речення. Запиши їх та відповіді на запитання.
У якому ... навчалася Марійка? Чому чергові ... підлогу після уроків? Хто прийшов до ...? Куди завела ... бабусю Христину?
• Продовж ланцюжок спільнокореневих слів.
Черговий, чергування, ...
• Склади питальні речення за поданими відповідями.
|_______________________?
Сьогодні чергує Максим.
|___________________________?
Надійна чергуватиме завтра.
• Прочитай вірш. Спиши питальні речення. Добери і запиши кілька близьких за значенням слів до слова балакати,
Погана звичка
Язичку,язичку,
як тебе корити?
Маєш звичку таку –
довго говорити.
Не балакай, не кричи –
хіба тобі важко?
Ну хоч трішки помовчи –
зварю тобі кашки.
Андрій М'ястківський
• У якому класі навчалася Марійка? Марійка навчалася в першому класі.
Чому чергові витирають підлогу після уроків? Бо приходить комісія й ставить оцінку за чистоту.
Хто прийшов до мами Марійки? До хати ввійшла сусідка – стара-престара бабуся Христина.
Куди завела мати бабусю Христину? Мама вклонилась бабусі, взяла її під руку й повела до вітальні.
• Черговий, чергування, чергувати.
• Хто сьогодні чергує? Сьогодні чергує Максим.
Хто чергує завтра? Надійка чергуватиме завтра.
• Язичку, язичку, як тебе корити?
Не балакай, не кричи – хіба тобі важко?
Балакати, говорити, розмовляти, розповідати, розказувати, повідомляти.