Урок 139-140 гдз 2 клас українська мова Сапун Придаток 2019


Урок 139-140 відповідь:


 4. • Спиши виділене речення з оповідання Олександра Копиленка «Сади цвітуть!». Підкресли головні слова.
• Установи зв'язок між словами, відповідаючи на питання.
(Хто?) ...; бджілки (що роблять?) ...; мчать (до чого?) ...; вуликів (чиїх?) ... .
• Виконай завдання на вибір.
✓ Запиши назви дерев, які згадано в оповіданні, за абеткою.
✓ Запиши назви комах, які згадано в оповіданні, за абеткою.
• Випиши з кінцівки тексту слова, які мають таку звукову будову:
– = • – • =; = • = • =


Мчать бджілки до своїх вуликів.
• (Хто?) бджілки; бджілки (що роблять?) мчать; мчать (до чого?) до вуликів; вуликів (чиїх?) своїх.
• Вишні, груші, сливи, черешні.
• Бджоли, джмелі, метелики, мушки.
• Квітень [‒ = •́ | ‒ • =], місяць [ = •́ | = • =].




✅ 5. Проведіть мовне дослідження.
Крок 1. Прочитайте написане ліворуч і праворуч.
Крок 2. У якій частині речення розміщені послідовно, а в якій – ні?
Крок 3. До якої частини можна дібрати заголовок?
Крок 4. Зробіть висновок.


Речення, зв’язані за змістом і розміщені в логічній послідовності, утворюють текст. До тексту можна дібрати заголовок.




✅ 6. • Спиши праву частину з попереднього завдання. Добери заголовок до цього тексту. Поцікався, які заголовки дібрали твої друзі.
• Поміркуй, у яких значеннях уживається слово килим. Склади розповідні речення за малюнками.


• Проліски
Між деревами з’явилися проліски. Вони маленькі й тендітні. Вперто і наполегливо пробивали квіточки товстий килим торішнього листя. Ніжні блакитні пелюстки тягнуться до сонечка. Від їхньої блакиті в лісі затишно і тепло.
• Земля, засипана весняними квітами, нагадувала килим. Під ногами лагідно шарудить різнобарвний килим осені. Мама купила новий килим.