Урок 14 гдз 2 клас українська мова Сапун Придаток 2019


Урок 14 відповідь:


 3. • Устав пропущені букви і прочитай слова. Які слова можна скласти з пропущених букв?
Бабу?я, п?друга, ліні?ка, ґудзи?, лелек?.
и, а, о, с, к
Ли?он, їж?к, бджо?а, джміл?, олі?ець дз?ґа.
и, м, л, а, в, ь
• Склади речення зі словом (на вибір).


Бабуся, подруга, лінійка, ґудзик, лелека.
Сойка.
Лимон, їжак, бджола, джміль, олівець дзиґа.
Мальви.
• До дерева прилетіла сойка. Навесні прилітають лелеки. Я люблю чай з лимоном. Під вікном ростуть мальви.



✅ 4. Досліди, як потрібно переносити слова з буквами ь, й усередині.
Крок 1. Уважно подивися, як слова поділені для переносу.
маль-ви, ма-льви, сой-ка
Крок 2. Зверни увагу, чи відриваються ь та й від попередньої букви.
Крок 3. Склади правило переносу.


При переносі слів ь та й не відривають від попередньої букви.



✅ 5. • Випиши виділені слова з оповідання Володимира Титарен-ка «Сойчині жолуді». Поділи їх рисками для переносу.
• Прочитай і відгадай загадки.
• Поховались за пеньки
хлопчаки-лісовички
у картузиках руденьких.
Називають їх ... .
• Настрибався зайчик вволю,
дивний слід лишив по полю,
Ми за ним спостерігали,
слово «мама» написали.
• Спиши одну загадку (на вибір). Виділене слово і слово-відгадку поділи для переносу за вивченими правилами.
• 3 кожної пари слів випиши ті, які можна перенести з рядка в рядок.
орел – орли
пень – пеньки
їжак – їжаки
окунь – окуні
рись – рисі
лящ – лящі


• Пи-льніше, пиль-ніше, пильні-ше, кри-льми, криль-ми, най-більше, найбі-льше, найбіль-ше, знай-де, бі-льше, біль-ше.
• Поховались за пеньки
хлопчаки-лісовички
у картузиках руденьких.
Називають їх опеньки.
Ру-деньких, руде-ньких, рудень-ких, опе-ньки, опеньки.
• Настрибався зайчик вволю,
дивний слід лишив по полю.
Ми за ним спостерігали,
слово «мама» написали. Крейда.
Зай-чик, крей-да.
• Орли, пеньки, їжаки, окуні, рисі, лящі.