гдз 2 клас українська мова Захарійчук 2019 вправа 35


Умова:

Прочитай текст.
Щось зашуміло на лузі. То дзеленькали дзвіночки на череді овечок:
- Дзень-дзелень-дзінь! Дзень-дзелень-дзінь!
А за ними заграли вівчарики на сопілках.
До чого ж тут різнокольорово! Білі ромашки, червоні маки, сині волошки, голубі дзвіночки. Спішать бджілки! А лінивий джміль гуде: «джу-у, джу-у...» (За О. Іваненко).
Виразно та дзвінко прочитай підкреслені речення. Які звуки ти чуєш на початку кожного слова? Вимов їх, назви букви, які їх позначають.
Спиши текст, позначений зеленою рискою. Зроби звукові схеми виділених слів. Назви підкреслені слова одним словом.
Розглянь малюнки.
Добери до кожного слова-назви предмета відповідну схему. Склади й запиши речення зі словами-назвами намальованих предметів.



Розв'язання:

До чого ж тут різнокольорово! Білі ромашки, червоні маки, сині волошки, голубі дзвіночки. Спішать бджілки! А лінивий джміль гуде: «джу-у, джу-у...»
Дзвіночки [– = • – •́ – – •], бджілки [– = • – – •́], джміль [– = •́ =].
Ромашки, маки, волошки, дзвіночки - квіти.
Дзига [– •́ – •], джинси [– •́ – – •], кукурудза [– • – • – •́ – •]
Мама купила мені нові джинси.Дзига красива і забавна іграшка, якою полюбляють гратися малі діти. Кукурудза росте в полі.