урок 108 гдз 3 клас математика Гісь Філяк 2020
ГДЗ на урок 108 з математики авторів Гісь Філяк, що знаходиться в 2 частині підручника на сторінках 144-146:
☑ 1. Прочитай задачу і закінчи міркування.
Гра містить 51 деталь, які запаковані по 17 штук у кожний мішечок. Скільки мішечків із деталями містить гра?
17 • 2 = 34 (деталі). Замало
Беру 3 пакети:
17 • 3 = 51 (деталі)
Отже, гра містить 3 пакети з деталями.
☑ 2. Знайди частки способом підбору за зразком.
Зразок:
48 : 16 = □
1) 1 раз – замало;
2) 2 • 16 = 32 – замало;
3) 3 • 16 = 48 – підійшло.
Отже, 48 : 16 = З
24 : 12
45 : 15
65 : 13
56 : 14
60 : 12
57 : 19
24 : 12 = 2
1) 1 раз - замало
2) 12 • 2 = 24 - підійшло, отже
Отже, 24 : 12 = 2
45 : 15 = 3
1) 1 - замало
2) 15 • 2 = 30 - замало
3) 15 • 3 = 45 - підійшло, отже
Отже, 45 : 15 = 3
65 : 13 = 5
1) 1 - замало
2) 13 • 2 = 26 - замало
3) 13 • 3 = 39 - замало
4) 13 • 4 = 52 - замало
5) 13 • 5 = 65 - підійшло, отже
Отже, 65 : 13 = 5
56 : 14 = 4
1) 1 - замало
2) 14 • 2 = 28 - замало
3) 14 • 3 = 42 - замало
4) 14 • 4 = 56 - підійшло, отже
Отже, 56 : 14 = 4
60 : 12 = 5
1) 1 - замало
2) 12 • 2 = 24 - замало
3) 12 • 3 = 36 - замало
4) 12 • 4 = 48 - замало
5) 12 • 5 = 60 - підійшло, отже
Отже, 12 • 5 = 60
57 : 19 = 3
1) 1 - замало
2) 19 • 2 = 38 - замало
3) 19 • 3 = 57 - підійшло, отже
57 : 19 = 3
☑ 3. Обчисли вирази, і ти дізнаєшся, скільки козачків планує приїхати в Україну наступного разу.
Спочатку: (500 - 75 : 25 • 26) : 2 - 11
Потім ще: 42 : 3 + 42 : 14 + 5 + 3 • 26
Скільки всього сотень козачків планує відвідати Одесу?
(500 - 75 : 25 • 26) : 2 - 11 = 200
42 : 3 + 42 : 14 + 5 + 3 • 26 = 100
Всього 3 сотні козачків планує відвідати Одесу.
☑ 4. Козачки розробляють план наступної подорожі.
1) В Одесі козачки стануть табором біля моря на 12 тижнів. Скільки це днів?
2) Кожна з трьох сотень козачків розділиться на курені по 25 осіб. Скільки куренів утвориться?
3) Козачки розташуються по шестеро в одному наметі і візьмуть ще 4 намети – для кухні.
Скільки всього наметів потрібно трьом сотням козачків?
1) 84 дні.
2) 12 куренів.
3) 54 намети.
☑ 5. Розв'яжи задачу за планом.
Щоб сушити наловлену рибу, козачки приготували мотузку і змотали її у 6 мотків, по 12 м кожний. Після цього залишилося ще 5 м мотузки. Скільки вийшло б мотків мотузки, якщо б усю мотузку козачки розрізали на мотки, по 11 м кожний?
План
1) Скільки метрів мотузки у шести мотках?
2) Скільки всього метрів мотузки приготували козачки?
3) Скільки вийшло б мотків мотузки довжиною 11м кожний?
Приготували - 6 м. по 12 м
Залиш. - 5 м
? мотків м - по 11 м
1) 12 • 6 = 72 (м.) - у 6 мотках
2) 72 + 5 = 77 (м.) - всього приготував
3) 77 : 11 = 7 (м.)
Відповідь: 7 мотків мотузки вийшло б
☑ 6. За 6 год роботи над планом 8 козачків випили 96 склянок квасу, порівну щогодини і порівну кожен. Скільки склянок квасу випив кожен козачок за 1 год?
8 коз. - 6 год. - 96 скл.
1 коз. - 1 год. - ? скл.
1) 96 : 6 = 16 (скл.) - 8 козачків за 1 годину
2) 16 : 8 = 2 (скл.) - 1 козачок за 1 годину
Відповідь: 2 склянки квасу випив кожен козачок за 1 годину
☑ 7. Вибери такі значення змінної х, щоб нерівність була правильна.
х : 4 - 9 > 10
х : 4 - 9 > 100
х = 72, 100.
☑ 8. Складання плану наступної подорожі в Україну затягнулося аж до пізнього вечора. На діаграмі зображено, як козачки добиралися додому.
Кого було більше:
• тих, хто пішов пішки, чи тих, хто поїхав на таксі?
• тих, хто поїхав на таксі, чи тих, хто поїхав на велосипедах?
• тих, хто поїхав верхи на конях, чи тих, хто поїхав на таксі?
• тих, хто поїхав верхи на конях, чи разом тих, хто поїхав на таксі і на велосипедах?
• тих, хто пішов пішки і поїхав на конях, чи тих, хто поїхав на таксі та на велосипедах?
• Поїхали на таксі;
• порівну;
• верхи на конях;
• на таксі та велосипедах разом;
• порівну.