Задачі з геометричним змістом гдз 3 клас математика Логачевська 2020 | сторінка 74-75

 

ГДЗ на тему "Задачі з геометричним змістом" з математики автора Логачевська, що знаходиться в підручнику на сторінках 74-75:


1. Скільки метрів паркану потрібно, щоб обгородити територію школи? Склади рівність.


20 м + 30 м + 11 м + 5 м + 9 м + 25 м = 100 м


 2. Подивись, як склали навпіл аркуш паперу вздовж його довгої сторони і вздовж короткої сторони. Знайди периметри «половинок» аркуша.


Р1 = 28 + 11 + 28 + 11 = 78 (см)
Р2 = 22 + 14 + 22 + 14 = 72 (см)


 3. На земельній ділянці прямокутної форми збудували теплицю, завширшки 3 м. завдовжки – на 4 м більше. Обчисли периметр теплиці зручним для себе способом.


Ширина - 3 м
Довжина - ?, на 4 м більше, ніж ширина
Р - ? см
1) 3 + 4 = 7 (м) - довжина
2) 3 + 7 + 3 + 7 = 20 (м)
Відповідь: Р = 20 метрів


 4. Попрацюй за варіантами. Побудуй прямокутник і обчисли його периметр зручним для себе способом.


Задачі з геометричним змістом гдз 3 клас математика Логачевська 2020 | сторінка 74-75
Р = 6 + 4 + 6 + 4 = 20 (см)
Довжина 8 см, а ширина на 3 см менша.
Р = 8 + 5 + 8 + 5 = 26 (см)
17
Р = 5 + 3 + 5 + 3 = 16 (см)
18
Р = 7 + 5 + 7 + 5 = 24 (см)


 5. Побудуй прямокутник зі сторонами 8 см і 4 см. Проведи в ньому лінію так, щоб одержати два квадрати. Обчисли периметр прямокутника і квадрата.


19
Р прямокутника = 8 + 4 + 8 + 4 = 24 (см)
Р квадрата = 4 • 4 = 16 (см)


 6. Добери числові значення змінних для обчислення периметрів прямокутників. Обчисли складені вирази.


Р квадрата = а • 4
Якщо а = 3, то
Р квадрата = 3 • 4 = 12 (см)
Р прямокутника = а • 2 + b • 2
Якщо а = 4, b = 3, то
Р прямокутника = 4 • 2 + 3 • 2 = 14 (см)
Р прямокутника = (b + с) • 2
Якщо b = 5, с = 2, то
Р прямокутника = (5 + 2) • 2 = 14 (см)


 7. Периметр поля квадратної форми становить 28 м. Яка довжина сторони поля?


28 м : 4 = 7 м


 8. Побудуй прямокутник, периметр якого дорівнює 20 см.


20 : 2 = 10 (см) – тобто сума довжини і ширини прямокутника становить 10 см.
Можливі такі значення довжини і ширини:
10 – це 8 і 2, 9 і 1, 3 і 7, 4 і 6, 5 і 5.


☑ 9. Змоделюй у зошиті п'ятикутник ABCDE, як на малюнку. Проведи в ньому дві лінії так, щоб утворилося 3 трикутники, 2 квадрати, 1 прямокутник.
• Побудуй квадрат і прямокутник з однаковим периметром – 12 см.


20