Досліджуємо таблицю Піфагора гдз 3 клас математика Скворцова Онопрієнко 2020

 

ГДЗ на вправи з математики авторів Скворцова Онопрієнко, що знаходяться в підручнику на сторінках 46-47


1. У кожній таблиці множення є випадок, коли обидва множники однакові. Згадай результати таких добутків.
7 • 7  3 • 3  6 • 6  5 • 5
4 • 4  2 • 2  8 • 8  9 • 9


7 • 7 = 49
4 • 4 = 16
5 • 5 = 25
3 • 3 = 9
2 • 2 = 4
9 • 9 = 81
6 • 6 = 36
8 • 8 = 64



☑ 2. Розглянь таблицю додавання. У першому стовпчику записано перші доданки, а у верхньому ряді - другі доданки. На перетинах рядів і стовпчиків подано значення суми відповідних чисел. Як ти вважаєш, чому деякі результати обведено рамкою? Результатами якої таблиці множення є всі ці числа?
Розглянь таблицю множення. її ще називають таблицею Піфагора. У першому стовпчику записано перші множники, а у верхньому ряді - другі множники. Прочитай результати множення чисел 2 і 2, 3 і З, 4 і 4 ... . Прочитай результати множення числа 2; результати множення на 2.


Рамкою обведені добутки чисел що перетинаються (таблиця множення) і суми чисел (таблиця додавання).



☑ 3. Склади свою таблицю Піфагора. У верхньому ряді та в першому стовпчику запиши числа від 1 до 10. По діагоналі запиши результати множення однакових чисел.
Згадай закономірність у записі чисел, які є результатами в таблицях множення числа 2; числа 3; числа 5; числа 9. Запиши їх на перехресті відповідних рядів і стовпчиків. Заповни решту випадків таблиці.


Досліджуємо таблицю Піфагора гдз 3 клас математика Скворцова Онопрієнко 2020



☑ 4. Запиши найлегші для тебе випадки з таблиць множення. Поцікався, які рівності записали інші діти. Використай записані рівності для відтворення решти випадків множення.


2 • 2 = 4
3 • 3 = 9
5 • 5 = 25
6 • 6 = 36
4 • 4 = 16
7 • 7 = 49



☑ 5. Підготуй 10 прямокутних аркушів - кожен зі сторонами 16 і 8 см. Запиши на аркушах складні для тебе випадки з таблиць множення. Розташуй аркуші вдома так, щоб часто їх бачити. Спробуй запам'ятати рівності. Використовуй аркуші з рівностями доти, доки не зможеш відтворювати записані рівності без підказки.
Примітка. Це завдання радимо виконати разом із дорослими. Поміркуй, як за допомогою подібних карток можна грати в «Математичне лото».


6 • 3 = 18
7 • 3 = 21
7 • 9 = 63
7 • 4 = 28
9 • 3 = 27
8 • 9 = 72
6 • 9 = 54
6 • 7 = 42
4 • 8 = 32



☑ 6. Розв'яжи задачу про чудовий порятунок ведмедика.
Маленький ведмедик, заблукавши, потрапив на очі голодній пумі та почав від неї тікати. 18 хвилин ведмедик біг, на 9 хвилин менше плив на колоді річкою. У 3 рази менше часу, ніж біг, він намагався пливти сам. А потім йому на допомогу прийшла мама-ведмедиця. Скільки часу ведмедик боровся з небезпекою самостійно?


Задача
Біг - 18 хв.
Плив - ?, на 9 хв. менше
Плив сам - ?, у 3 рази менше, ніж біг
Всього - ? хв.
1) 18 - 9 = 9 (хв.) - плив на колоді
2) 18 : 3 = 6 (хв.) - плив сам
3) 18 + 9 + 6 = 33 (хв.) всього
Відповідь: 33 хвилини ведмедик боровся з небезпекою самостійно