Аналіз дієслова як частини мови гдз 3 клас українська мова Чабайовська Омельченко 2020 | сторінка 95-96


ГДЗ для вправ, що відносяться до теми "Аналіз дієслова як частини мови" з української мови авторів Чабайовська Омельченко на сторінках 95-96

 1. Прочитай продовження казки.
Про що б ти хотів/хотіла запитати автора казки? Продовж речення.
Що було б, якби горошина потрапила ...


Що було б, якби горошина потрапила до лісу?


 2. Випиши з казки виділені дієслова, проаналізуй за схемою (див. форзац).


Тримав – (що робив?), дієслово, поч. ф. (що робити?) тримати,зв’язане зі словом хлопчик, мин. ч.,ч. р., одн., присудок.
Лечу – (що роблю?), дієслово, поч. ф. (що робити?) летітити, зв’язане зі словом я, теп. ч., одн., присудок.
Поспимо – що зробимо?, дієслово, поч. ф. (що робити?) спати зв’язане зі словом горошинки, майб. ч., мн., присудок.
Злетіла – що зробила?, дієслово, поч. ф. (що робити?) летіти, зв’язане зі словом вона, мин. ч., ж. р., одн., присудок.


 3. Випиши з казки дієслова в початковій формі. Утвори від них дієслова в теперішньому, минулому і майбутньому часі.


Чистити – чистять, чистили, будуть чистити.
Пиляти – пиляють, пиляли, будуть пиляти.
Робити – роблять, робили, будуть робити.
Видужати – видужують, видужали, видужають.


 4. Прочитай прислів'я. Поясни, як ти їх розумієш.
Хто багато (читати), той багато (знати). Навчання (збагачувати) розум, а лінощі (обкрадати). Хто часто (кричати), того ніхто не (слухати). Хто (берегти) своє, той не (заздрити) на чуже.
• Спиши прислів'я, розкриваючи дужки. Визнач час дієслів. Надпиши.
• Підкресли дієслова з we.
• Випиши іменник, у якому звуків більше, ніж букв. Зроби його звуко-буквений аналіз.


Хто багато читає (теп. ч.), той багато знає (теп. ч.).
Навчання збагачує (теп. ч.) розум, а лінощі обкрадають (теп. ч.) .
Хто часто кричать (теп. ч.), того ніхто не слухає (теп. ч.).
Хто береже (теп. ч.) своє, той не заздрить (теп. ч.) на чуже.
• Лі́нощі
[л`іношч`і]
гол. [іоі]
пр. [л`ншч`]
пр. дзв. [л`н]
пр. гл. [шч`]