Перевіряємо, що вміємо і знаємо гдз 3 клас українська мова Іщенко 2020


ГДЗ для вправ, що відносяться до теми "Перевіряємо, що вміємо і знаємо" з української мови автора Іщенко на сторінках 32-33:


 2. Перемалюйте в зошит і доповніть схему «Типи текстів».


                       текст
розповідь       опис    міркування
що сталося?  який?  чому?



✅ 3. Виконайте завдання на вибір.
A.
1) Прочитайте. Подумайте, як переставити абзаци, щоб утворився текст.
2) Придумайте і запишіть заголовок.
3) Потім запишіть текст, уставляючи пропущені букви.
4) У наступному рядку після тексту запишіть: це текст-розповідь, текст-опис чи текст-міркування.
Переходь вулиц.. тіл..ки там, де дозволено. Не поспішай, коли загорілося зелене світло. Обов..зково переконайся, що всі машини зупинилися. Переходь швидко, але не біжи. Переходити вулицю в натовпі безпечніше.
Правила дорожн..ого руху мають виконувати всі.
Дотримання цих правил може зберегти жит..я тобі й іншим люд..м.
Б.
1) Прочитайте.
2) Спишіть текст, поділяючи його на абзаци і вставляючи пропущені букви Перед цим придумайте і запишіть заголовок.
3) У наступному рядку після тексту запишіть: це текст-розповідь, текст-опис чи текст-міркування.
Дітям до 14 років заборонено їздити на велосипеді по дорогах, де їзд..ть автомобілі. Кататися можна на подвір..х, на стадіонах, у парках. Маленьким діт..м можна їздити по тротуару на дитячому велосипеді. Дотримання цих правил може зберегти жит..я тобі й іншим люд..м. Вирушаєш у дорогу – перевір справніст.. велосипеда. Не забувай про засоби захисту і світловідбивний жилет.
4) Напишіть відповідь на запитання: «Де можуть їздити на велосипедах діти до 14 років».
В.
1) Прочитайте.
2) Спишіть текст, поділяючи його на абзаци і вставляючи пропущені букви. Перед цим придумайте і запишіть заголовок.
3) У наступному рядку після тексту запишіть: це текст-розповідь, текст-опис чи текст-міркування.
В автомобілі обов..зково пристібайся ременями безпеки. Сідай і виходь з автомобіля з боку тротуару. Пасажири – це теж учасники дорожн..ого руху. Для них є свої правила. Дотриман..я цих правил може зберегти жит..я тобі й іншим люд..м. У громадському транспорті тримайся за поручні і не притуляйся до дверей. Не чіпай сумки чи пакети, залишені без нагляду. Повідом про них водія чи кондуктора.
4) Складіть і запишіть план тексту.


А.
2) Знай і виконуй правила дорожнього руху
3) Правила дорожнього руху мають виконувати всі.
Переходь вулицю тільки там, де дозволено. Не поспішай, коли загорілося зелене світло. Обовязково переконайся, що всі машини зупинилися. Переходь швидко, але не біжи. Переходити вулицю в натовпі безпечніше.
Правила дорожнього руху мають виконувати всі.
Дотримання цих правил може зберегти життя тобі й іншим людям.
4) Текст-міркування.

Б.

2) Правила їзди на велосипеді
Дітям до 14 років заборонено їздити на велосипеді по дорогах, де їздять автомобілі. Кататися можна на подвір’ях, на стадіонах, у парках. Маленьким дітям можна їздити по тротуару на дитячому велосипеді.
Дотримання цих правил може зберегти життя тобі й іншим людям. Вирушаєш у дорогу – перевір справність велосипеда. Не забувай про засоби захисту і світловідбивний жилет.
3) Текст-міркування
4) Дітям до 14 років заборонено їздити на велосипеді по дорогах, де їздять
автомобілі. Кататися можна на подвір’ях, на стадіонах, у парках. Маленьким дітям можна їздити по тротуару на дитячому велосипеді.

В.

2) Пасажири – учасники дорожнього руху
В автомобілі обовязково пристібайся ременями безпеки. Сідай і виходь з автомобіля з боку тротуару.
Пасажири – це теж учасники дорожнього руху. Для них є свої правила. Дотримання цих правил може зберегти життя тобі й іншим людям. У громадському транспорті тримайся за поручні і не притуляйся до дверей. Не чіпай сумки чи пакети, залишені без нагляду. Повідом про них водія чи кондуктора.
3) Текст-міркування
4) 1. Пристібайся ременями безпеки.
2. Правила для пасажирів.
3. Правила поводження в громадському транспорті.