Перевіряємо, що вміємо і знаємо гдз 3 клас українська мова Іщенко 2020 | сторінка 89


ГДЗ для вправ, що відносяться до теми "Перевіряємо, що вміємо і знаємо" з української мови автора Іщенко на сторінці 89:


✅ 1. Прочитайте. Знайдіть правильні твердження. Виправте неправильні.
Дієслово – це частина мови.
Дієслова відповідають тільки на питання що робити? що зробити?
Дієслова-присудки підкреслюємо двома лініями.
Дієслова змінюються тільки за числами.
Існує три форми часу дієслів.
• Яке важливе правило написання дієслів не згадувалось?


Дієслово – це частина мови, яка називає дію предмета.
Дієслова відповідають на питання що робити? що зробити? що робить? що роблять? що робив? що зробив? що робитиме? що буде робити? що зробить? та ін.
Дієслова-присудки підкреслюємо двома лініями.
Дієслова змінюються за числами, а в минулому часі в однині і за родами.
Існує три форми часу: минулий, теперішній, майбутній.
• Не з дієсловами пишеться окремо.


✅ 2. Прочитайте текст. Випишіть дієслова з часткою не. Позначте час дієслів.
Хороший хлопчина Костик. Але ніхто (не) знає, скільки в мене клопоту з ним. І вдома стережу, щоб його (не) вкрали. І наглядаю, аби він шкоди (не) накоїв. І пильную, щоб на прогулянку вийшов, бо він сам (не) здогадається. На вулиці слідкую, щоб в калюжу (не) стрибнув. *Як (не) нагадаю ч...ревики (об) к..лимок витерти, то так і зайде (в) квартиру (з) брудними*. А сердитись на нього я довго (не) вмію. У всіх сенбернарів такий характер (За Михайлом Слабошпицьким).


Не знає (теп.), не вкрали (мин.), не накоїв (мин.), не здогадається (майб.), не стрибнув (мин.), не нагадаю (майб.), не вмію (теп.).


✅ 3. Спишіть речення, яким краще закінчити текст.
1. Хто ж за Костиком наглядатиме, коли він до школи піде?
2. Мама з мене суворо спитає.
3. Костик скоро до школи піде.


Хто ж за Костиком наглядатиме, коли він до школи піде?


✅ 4. Запишіть повні відповіді на запитання.
1. Хто розповідає про Костика?
2. Що може накоїти хлопчина, якщо за ним не наглядати?


Про Костика розповідає сенбернар. Якщо за ним не наглядати, хлопчик може накоїти шкоди.


✅ 5. Випишіть виділені дієслова разом з іменниками, з якими вони пов'язані. Поставте питання від дієслів до іменників.
Зразок: зайде (куди?) в квартиру.


Вийшов (куди?) на прогулянку.
Слідкую (де?) на вулиці.
Витерти (що?) черевики.


✅ 6. Випишіть речення, позначене *, вставляючи пропущені букви і розкриваючи дужки.


Як не нагадаю черевики об килимок витерти, то так і зайде в квартиру з брудними.


✅ 7. Випишіть із тексту дієслова-синоніми.


Стережу, наглядаю, пильную, слідкую.