Вивчаємо минуле через мову гдз 3 клас українська мова Іщенко 2020 | сторінка 76-77


ГДЗ для вправ, що відносяться до теми "Вивчаємо минуле через мову" з української мови автора Іщенко на сторінках 76-77:


✅ 2. Виберіть один з уривків – А, Б або В. Працюйте разом у групі за планом.
1. Прочитайте вибраний уривок.
2. Визначте тему уривка (про що йдеться?). Підготуйтеся його переказати.
3. Розподіліть завдання і випишіть:
□ незрозумілі слова;
□ незнайомі слова, значення яких можна зрозуміти з розповіді;
□ слова, які пишуться не так, як сьогодні.


А. Льох, каюк.
□ Занімались, гляділи, відшіптували, шо, занятія.
Б. Бурдюг.
□ Себто, чвала, найшов, захожій, вспіє, красовиті.
В. Каптан.
□ Обриє, інчій, главне, одіяніє.


✅ 3. Дізнайтеся значення незнайомих слів.


Льох – спеціально обладнана яма із східцями для зберігання продуктів.
Каюк – назва невеликого плоскодонного рибальського човна.
Бурдюг – землянка.
Каптан – старовинний чоловічий верхній одяг з довгими полами.


✅ 5. Запишіть три факти, які вам найбільше запам'яталися з розповіді Івана Розсолоди.


1. Серед козаків були такі, що самі коров доїли, і сир виробляли, і масло били. Між ними були шевці, кравці, ковалі, гончари, столяри. Були й такі майстри, що робили вози...
2. Крізь стояли бурдюги, вони ніколи не замикались. Хто хоч, той і заходь.
3. Козаки брили голови, залишали тільки чуприну довгу, чорну та кучеряву.