Визначаємо зв'язок слів у реченні гдз 3 клас українська мова Іщенко 2020


ГДЗ для вправ, що відносяться до теми "Визначаємо зв'язок слів у реченні" з української мови автора Іщенко на сторінці 45:


 1. Спишіть речення. Підкресліть підмет і присудок. Надпишіть, якими частинами мови вони виражені.
Зразок: Веселі колеса (ім.) потуркують (дієсл.) стукотом.
1. Пара гаряча зчинила той рух!
2. Крутяться колеса дружно.
3. Рушила машина заспано по шпалах.


1. Пара (ім.) гаряча зчинила (дієсл.) той рух!
2. Крутяться (дієсл.) колеса (ім.) дружно.
3. Рушила (дієсл.) машина (ім.) заспано по шпалах.



✅ 2. Розшифруйте схеми. Запишіть речення.
? Поміркуйте, з яких слів утворилося слово паротяг. Наведіть приклади подібних слів.


Старий паротяг пітніє на пероні. З нього ллється маснюща олія.



✅ 3. Запишіть речення за допомогою схем, як у завданні 2.
1. Моя бабуся живе в Івано-Франківську.
2. Наш клас їздив поїздом на екскурсію.
3. Запорізький потяг прибуває о п'ятій.
? Надпишіть, якими частинами мови виражені підмет і присудок.
? Поясніть, чому підмет і присудок називають головними членами речення.


1.(Хто?) бабуся (ім.) (що робить?) живе(дієсл.). Бабуся (чия?) моя. Живе (де?) в Івано-Франківську.
2. (Що?) клас (ім.) (що робив?) їздив(дієсл.). Їздив (чим?) поїздом. Їздили (куди?) на екскурсію.
3. (Що?) потяг (ім.) (що робить?) прибуває(дієсл.). Потяг (який?) запорізький. Прибуває (коли?) о п’ятій.



✅ 4. Знайдіть синоніми у вправі 3. Розкажіть, чи подобається вам подорожувати цим транспортом. Запишіть про це три речення.


Поїзд, потяг. До станції під’їхав пасажирський потяг. Мені подобається їхати поїздом. Ми їхали на поїзді до Львова.



✅ 5. Виберіть завдання.
A. Складіть схему речення: 3 дерев опадає жовте листя (див. завдання 2).
Б. Складіть речення: (Який?) (хто?) (що робив?) (де?).
B. Складіть і запишіть пам'ятку «Як знайти в реченні підмет і присудок».


А. (Що?) листя (що робить?) опадає. Листя (яке?) жовте. Опадає (звідки?) з дерев.
Б. Маленький хлопчик грався в піску.
В.
1. Читаю речення.
2. Визначаю про кого або про що йдеться в реченні.
3. Ставлю запитання. Підмет відповідає на питання хто? або що?
4. Шукаю слово, яке пояснює, що говориться про підмет.
5. Присудок відповідає на питання що робить?, що зробить?, що роблять?, що зроблять?, що робив?, що зробив?