Значення слова гдз 3 клас українська мова Іщенко 2020 | сторінка 106-107


ГДЗ для вправ, що відносяться до теми "Значення слова" з української мови автора Іщенко на сторінках 106-107:


✅ 1. Прочитайте текст.
У нашому дворі всі мріяли про кіно. Ми захоплено дивилися фільми й гадали: як у них потрапляють діти? Сусідка якось сказала, що режисери часом самі бігають по вулиці і вишукують дітей для своїх фільмів. Щомиті я очікувала, що мене помітить такий режисер і запитає, чи хочу я зніматись у кіно (За Ірен Роздобудько).
• Яку частину тексту ви прочитали – зачин, основну чи кінцівку?
• Замініть слова і словосполучення словами з тексту.
Прагнути в думках до чогось; збуджено і схвильовано; звертати увагу; виконувати певну роль.
• Усно дайте відповідь на запитання (на вибір).
A. Чому діти хочуть зніматися в кіно?
Б. Що, на вашу думку, потрібно, щоб зніматися в кіно?
B. Як можуть розвиватися події далі? Назвіть варіанти.


Прагнути в думках до чогось – мріяли;
збуджено і схвильовано – захоплено;
звертати увагу – помітить;
виконувати певну роль – зніматись.


✅ 2. Прочитайте тлумачення зі словника. Знайдіть у ньому синоніми. Поясніть відмінність у їхньому значенні.
Здібності – це природний нахил до чого-небудь; обдарування, талант.


Здібності – це природний нахил до чого-небудь; обдарування, талант.


✅ 3. Відредагуйте речення і запишіть його.
Я не вмію співати і я не вмію декламувати вірші.


Я не вмію співати і декламувати вірші.


✅ 4. Прочитайте. Поясніть значення виділених словосполучень.
Чи не знаєте ви Петі Мимовуха,
що ніколи і нікого він не слуха?
Всі поради пропускає мимо вух.
через те його прозвали - Мимовух.
Всі заслухались: урок новий іде.
Мимовух собі і вухом не веде.
Коли щось йому у вухо і влітає,
То одразу в друге вухо вилітає.
Дмитро Білоус
• Складіть речення про Петю, використовуючи замість виділених слів такі, що вживатимуться в прямому значенні.


Пропускає мимо вух – не реагувати на те, що говорять; вухом не веде – не реагує; у вухо і влітає, в друге вухо вилітає – слухає неуважно.
Петя неуважно слухав вчителя на уроці.


✅ 5. Прочитайте. Спочатку виберіть з довідки речення, яким краще почати текст. Увесь текст спишіть, заповнюючи пропуски.
...Деякі люди гарно співають. Хтось уміє розв..язу-вати складні задачі з математики. Є талановиті винахідники. Щоб розвинути здібності, потрібні зусил..я і час.
Довідка: 1. Щоб чогось досягти, треба постійно працювати. 2. Я умію складати моделі з конструктора. 3. Кожен має якісь здібності. 4. Бувають талановиті музиканти.


Кожен має якісь здібності. Деякі люди гарно співають. Хтось уміє розв'язувати складні задачі з математики. Є талановиті винахідники. Щоб розвинути здібності, потрібні зусилля і час.


✅ 6. Запишіть шість справ, які ви вмієте гарно робити (які здібності маєте). Підкресліть те, що вам вдається найкраще.


Малювати, співати, вишивати, грати на піаніно, готувати, танцювати.