вправа 187 гдз 3 клас українська мова Варзацька Трохименко 2020


Умова:

Учімося читати твори образотворчого мистецтва!
1. Розгляньте малюнок. Чи можна його назвати «Урок творчості на засніженому подвір’ї»? Чому?
2. Уявіть себе поруч із цими дітьми. Що вабить ваш зір? Що нагадують вам снігові замети? Які звуки долинають із засніженого подвір’я?
3. Використовуючи слова із довідки, складіть за малюнком оповідання: І варіант - за самостійно дібраним заголовком; ІІ варіант - за заголовком «Урок творчості на засніженому подвір’ї».
Слова для довідки: заходилися ліпити; з вухами не впораються; виростає стрімка, сліпучо-біла ракета.
4. Колективно відредагуйте і запишіть складені тексти.
Визначте, у якому числі вжито кожен іменник.


Розв'язання:

3.
І варіант
Зимовий день
Прийшла бiлоснiжна зима. Все навкруги біле, вкрите пухнастим м’яким снігом. На гілках дерев лежать купи снігу, схожі на шапки. 
Із засніженого подвір’я лунають дитячі голоси. I ми з друзями вирiшили піти. Одні заходилися лiпити снiгову бабу, iншi грати в снiжки. Кожен з дiтей радiв, бо нарештi настала зима. Напевне нiхто не сидiв вдома.
Я так люблю зиму!

ІІ варіант

Урок творчості на засніженому подвір’ї
Нарешті випав довгоочікуваний сніг! Діти разом з вчителем із задоволенням вийшли на подвір’я школи.
Учитель задала завдання створити зі снігу якусь фігуру. Дівчата вирішили зліпити сніговика. Почали катати три снігові грудки. Поставили їх одну на одну. Руки зробили з гілочок, ніс - морквинка, очі - вуглинки, на голові - відро. Хлопці спочатку хотіли зліпити зайчика, але вирішили, що з вухами не впораються. І ось зі снігу виростає стрімка, сліпучо-біла ракета.
Діти були задоволені своєю роботою.