Мої навчальні досягнення гдз 3 клас українська мова Захарійчук 2020 | сторінка 155

 

1. Розглянь малюнки.
• Запиши слова-назви намальованих предметів в абетковому порядку. Бери до уваги не тільки першу букву, а й наступну.


Автобус, велосипед, книжка, літак, малина, перець, помідор, тролейбус, яблуко.


2. Прочитай слова.
• Розглянь схеми, які написані під кожним словом. Вибери ту, яка відповідає звуковій будові слова, запиши парою.


Бджілка – [- = • – – •];
Євген – [= • – – • –];
синє – [– • = •];
ясен – [= • – • –];
маля – [– • = •];
Юля – [= • = •];
їжа – [= • – •];
щітка – [–  = • – – •].


3. Прочитай слова.
Огірок, явори, ялини, озеро, кукурудза, майори, комп'ютер, майка, мальви.
• Запиши слова, поділивши їх на склади для переносу.


Огі - рок, яво - ри, яли - ни, озе - ро, ку - ку - ру - дза, ма - йо - ри, ком - п’ю -тер, май - ка, ма - льви.


4. Прочитай слова.
• Розглянь схеми, запиши слово та відповідну схему.


Раннє – [– = : •],
рано – [– – •];
зеленю – [– – • = : •],
зелене – [– • – – •];
віттям – [= = : • –],
віти – [= – •].