вправа 29 гдз 3 клас українська мова Захарійчук 2020


Вправа 29

 

Умова:

Прочитай текст, уставляючи пропущені букви. Які звуки вони позначають?
Могутній ду.. , що затіняв бере., потічка, був домівкою для смугастого веприка. Тут він уперше знайшов соло..кий жолудь. Веприк любив сте..ку до потічка, кла..ку, що заросла зеленим мохом. Малий не помітив, як осінь перефарбувала ліс.
Якось уранці веприк вибі.. і побачив перший сні.. . Де сте..жа? Де бере..? Де соло..кий жолу..ь? (За В. Мельником).
• Розгляньте й порівняйте малюнки. Чи відповідає зміст малюнків змісту тексту? Які зміни зображені на другому малюнку? Чому вони відбулися?
• Уявіть, що все зображене на першому малюнку може говорити. Доберіть такі репліки для дійових осіб, які б підготували веприка до змін у природі. Розіграйте цю сценку в особах: веприк, дуб, потічок, стежка, жолудь.
Дуб: - Скоро прийде зима. Я засну до весни.
Потічок: - Я вкриюся льодом. Будь обережним!


Розв'язання:

Могутній дуб, що затіняв берег потічка, був домівкою для смугастого веприка. Тут він уперше знайшов солодкий жолудь. Веприк любив стежку до потічка, кладку, що заросла зеленим мохом. Малий не помітив, як осінь перефарбувала ліс.
Якось уранці веприк вибіг і побачив перший сніг. Де стежка? Де берег? Де солодкий жолудь?