сторінка 120 частина 2 гдз 4 клас українська мова Большакова Хворостяний 2021


Розв'язання:

Завдання на вибір

1.
Текст-опис
Папуга Кєша
У мене є мій улюбленець - маленький хвилястий папужка. Звуть його Кєша. Він яскраво-жовтого кольору. На спині пташки збігають зелені смужки. Тому папужка і зветься хвилястим. Голівка та крильця теж смугасті, як і спинка, але зелені із чорним. Кєша маленька й забавна пташка. На малесеньких лапках в цієї пташки дуже довгі та лоскотливі когітки. У нього довгий хвіст, який складається із сіреньких і яскраво-синіх пір'їн. Кєша – це папужка-хлопчик, а тому в нього міцний блакитний дзьоб, а під ним кілька чорненьких цяточок. Папужка маленький, верткий і кумедний. Я вчу його розмовляти.
Отакий в мене різнокольоровий друг!
Хвилястий папуга
Хвилястий папуга – красивий і стрункий птах.
Довжина тіла хвилястого папугу без урахування хвоста досягає дев'ятнадцяти сантиметрыв, а маса близько сорока грам. Хвилястий папужка має досить довгий хвіст ступінчастою форми, виростає до десяти сантиметрів у довжину. У хвилястих папуг, що мешкають в природі, очі темно-синього кольору. Ці пернаті здатні розрізняти кольори. Дзьоб пташенят відрізняється темним кольором, але з віком стає інтенсивно-жовтим, з легким зеленуватим відливом. Завдяки природній забарвленні трав’янисто-зеленого кольору хвилясті папуги непомітні для ворогів на тлі природного ландшафту.
Хвилясті папуги живуть на більшій частині території Австралії, на Тасманії і інших найближчих островах. Вони є найбільш звичним і численним видом австралійських папуг.


Текст-розповідь

1.
Текс-розповідь – це текст, у якому про щось або про когось розповідається.
Будова: зачин, основна частина, кінцівка.
Тема, головна думка. Заголовок.


2.
Всі ми можемо перед кимось завинити. Можливо, мимохіть чи випадково.
Мсьє Жак навчав дітей французької мови. Він був непоганий, але клас постійно над ним кепкував. Він ніколи не сварив дітей, давав легкі завдання й ставив гарні оцінки. Наприкінці березня мсье Жак розповів школярам про цікаву французьку традицію готувати квітневих риб, яка їм дуже сподобалася.
Першого квітня діти почепили красиво розмальованих картонних риб зі щирими вітаннями всім учителям від 4-А класу. Мсье Жак прилаштував крихітних паперових риб до спинки стільців четверокласників. Кожному він записав щось хороше. А діти забули приготувати для нього квітневу рибу. Наступного дня вони принесли гарно розмальованих картонних риб і написали гарні слова та вибачення за свою поведінку. Склали риб у великий конверт і переслали до Франції.Дітям стало легко, бо вони перестали почуватися винними перед мсьє Жаком за свою поведінку.