сторінка 58 частина 2 гдз 4 клас українська мова Чабайовська Омельченко Кожушко 2021
Розв'язання:
3.
Однина:
1-ша ос. (я) що роблю? вез[у], співа[ю], бач[у], ходж[у]
2-га ос. (ти) що робиш? вез[еш], співа[єш], бач[иш], ход[иш]
3-тя ос. (він, вона, воно) що робить? вез[е], співа[є], бач[е], ход[е].
Множина:
1-ша ос. (ми) що робимо? Вез[емо], співа[ємо], бач[имо], ход[имо]
2-га ос. (ви) що робите? везете, співа[єте], бач[ите], ход[ите]
3-тя ос. (вони) що роблять? вез[уть], співа[ють], бач[ать], ход[ять].
4.
Теп. ч.: тече (3-тя ос, одн.); ідуть (3-тя ос, мн.); зустрілися (3-тя ос, одн.); зупинились (3-тя ос, одн.); наставили (3-тя ос, одн.); хочеться (3-тя ос, одн.); лягає (3-тя ос, одн.); ступає (3-тя ос, одн.); розминулись(3-тя ос, одн.).
На відпочинку в оздоровчому таборі зустрілися два товариша. В місті зупинилися тролейбуси із-за відключення від електромережі.
5.
Люди їх з дитинства знали (3-тя ос., мн.),
Дружили (3-тя ос., мн.) з ними так давно!
На папері засівали (3-тя ос., мн.),
як добірнеє зерно. (Букви).
Письмо для себе
Чому слід звертати увагу на грамотність під час письма
На мою думку, кожна, поважаюча себе, людина повина писати гамотно. В українській мові є певні правила орфографії, тому під час письма треба братии їх до уваги. Грамотний текст приємно читати іншим. Деякі слова означають різні речі й якщо ми напишемо неправильно, буде в слова інше значення. Грамотне письмо – це одна із ознак освіченої й культурної людини.