вправа 96 частина 2 гдз 4 клас українська мова Сапун 2021

 


Умова:

1. Прочитай. Визнач головне, що хотів сказати автор.
(Ви)рушимо в мандрівку на ставок. Це – в(е/и)ликий акваріум, створений самою природою. З ра(н/нн)ьої в(е/и)сни й аж до пізн..ої осені в н..ому вирує жи(т/тт)я. Рослини живля(цц/тьс)я рештками тварин та солями, що є в намулі (на)дні ставка. Хижі тварини поїдают.. тварин, які харчую(цц/тьс)я рослинами. Мікроби руйнуют.. рештки ж(е/и)вих організмів та рослин. У свою чергу мікроби служат.. поживою для мікроскопічних рачків...
За Миколою Бідзілею
2. Яка інформація з тексту була для тебе відомою? Про що ти дізнався / дізналася вперше? Добери заголовок до тексту.
3. Спиши текст, розкриваючи дужки та вставляючи пропущені букви.
4. Обговоріть, чому потрібно оберігати водойми. Запишіть три поради одноліткам про важливість води в житті рослин, тварин, людей.


Розв'язання:

2. Мандрівка на ставок
3. Вирушимо в мандрівку на ставок. Це – великий акваріум, створений самою природою. З ранньої весни й аж до пізньої осені в ньому вирує життя. Рослини живляться рештками тварин та мінеральними солями, що є в намулі на дні ставка. Хижі тварини поїдають тварин, які харчуються рослинами. Мікроби руйнують рештки живих організмів та рослин. У свою чергу мікроби служать поживою для простих істот та мікроскопічних рачків...
4. 1. Вода – найважливіша речовина на Землі. Бережіть воду, адже це наше життя!
2. Вода бере участь в процесі фотосинтезу, без неї рослини не могли б переробляти вуглекислий газ на кисень, а ми не змоглиб дихати чистим повітрям. Бережи воду!
3. Економне використання води – це турбота про всіх людей, які живуть поряд з нами і житимуть після нас.