Тиждень 25 гдз 2 клас українська мова Остапенко 2019


Тиждень 25 кмітливість рятує! відповідь:


 2. Як гадаєш, чи існує ґруффало насправді? Прочитай його опис. Які слова роблять його страшним? Зміни їх так, щоб вони не прибільшували, а применшували ознаки диво-звіра.
Страшнющий - страшненький.

Страшнющий – страшненький. Гострющі – гостренькі.



✅ 4. Які нові деталі додалися до портрета ґруффала? Запиши його опис у зошит, додавши прикметники.
Груффало - страшний звір. Він має ... ікла, ... зуби, ... пазурі. У нього ... коліна, а на носі ... бородавка.

Ґруффало - страшний звір. Він має страшнющі ікла, гострющі зуби, криві пазурі. У нього ґулясті коліна, а на носі страшиська бородавка.



✅ 8. Синонім до якого слова - "шкода" чи "шкода" - є у тексті? Назви його.

Шкода́ - жаль.



✅ 9. Знайдіть речення, які повторюються в усіх прочитаних уривках казки.

Пішла собі далі у ліс сіра мишка.
Куди ти зібралася, мишко маленька?
Хто-хто запросив?
І де ж він?



✅ 10. Полічіть, скільки речень у тексті на сусідній сторінці. Скільки з них питальних?

15 речень, 5 питальних.



✅ 11. Визначте, які речення про ґруффала ви складатимете - розповідні, питальні чи спонукальні. Скористайтеся словами-підказками та запишіть стільки речень, скільки встигнете за 10 хвилин.
Слова-підказки: очиська, спина, бик, ікла, пащека, бородавка, чому, скільки, де, коли, допоможи, прийди, не йди, налякай, не лякай, з'їж.

Очиська, як жар в нього, чорний язик, спина в колючках, здоровезний, як бик
Страшні в нього ікла і кігті страшнющі, в пащеці зубиська великі й гострющі. Ґулясті коліна, криві пазуриська,на носі бородавка в цього страшиська.
Чому всі злякалися ґруффало? Скільки разів запрошував мишку в гості ґруффало? Прийди, мишко, в гості.