Тиждень 26 гдз 2 клас українська мова Остапенко 2019


Тиждень 26 винаходи і винахідники відповідь:


 6. Обери питальне речення і продиктуй його партнерові/партнерці по завданню. Хай він/вона запише його, а потім перевірить, чи немає помилок.

А чи є такі сяючі зірки, які б летіли навпаки - із Землі в небо?



✅ 9. Поміркуйте, як люди видобували вогонь до того, як винайшли сірники. Є щонайменше три способи. Поділіться своїми версіями з іншими групами.

Наші предки терли одна об одну дерев’яні поверхні, вибивали іскру, намагалися спіймати сонячного зайчика за допомогою лінз та дзеркал.
В середні віки вогонь добували за допомогою нехитрого пристрою - кресала, яке вимагало неабияких зусиль та вправності. Під час удару сталі об кремінь викрешувалася іскра, яка потрапляла на трут (легкозаймистий матеріал), просочений селітрою. Приклавши шматок паперу чи стружки до тліючого труту, роздмухували вогонь. Роздмухування було досить неприємним моментом у цьому процесі.
Згодом хтось придумав умочити суху скіпку в розплавлену сірку. Сіркова голівка на кінчику скіпки спалахувала при дотику до тліючого труту, а від неї загоралася скіпка.



✅ 11. Випиши з першого абзацу всі прикметники, які починаються з "не". Добери до кожного антонім.

Неефективними - ефективними, незручними - зручними, небезпечними - безпечними.



✅ 13. Пригадайте ситуації, за яких сірники можуть бути небезпечними. Запишіть 4 спонукальні речення про те, як безпечно поводитися з сірниками.

Не грайтеся сірниками. Будьте обережні з вогнем. Обережно поводьтеся з газовою плитою! Ховайте всі вогненебезпечні предмети від дітей.