Урок 141-142 гдз 2 клас українська мова Сапун Придаток 2019


Урок 141-142 відповідь:


 2. • Про що ти дізнався / дізналася із зачину?
• У якій частині тексту ти дізнався / дізналася, як гусінь і жуки-довгоносики шкодять деревам?
• Про що ти дізнався / дізналася із кінцівки?
• Перевір себе.
1. Коли яблунька стояла сумна?
а) Восени;
б) навесні.
2. Що відкладав метелик у густому листі?
а) Яєчка;
б) лялечки.
3. Що робила гусінь навесні?
а) В'їдалася у листя;
б) в'їдалася у бруньки.
4. Що запропонувала вчителька?
а) Очистити садок;
б) посадити нові яблуньки.


1. Коли яблунька стояла сумна?
б) навесні.
2. Що відкладав метелик у густому листі?
а) Яєчка.
3. Що робила гусінь навесні?
б) в’їдалася у бруньки.
4. Що запропонувала вчителька?
а) Очистити садок.




✅ 4. • Доповни речення. Запиши.
Яблунька росла у ... . Довкола неї літав ... . У густому листі він поклав ... . З яєчок вийшла ... . За зиму вона наплела собі ... . Навесні гусінь почала в'їдатися у ... . Засумувала ... . Хто ж може врятувати її?
• Доведи, що записані речення є текстом, за таким зразком:
Я вважаю, що ... Тому що ... Отже, ...
• Запиши відповідь на запитання, яким закінчується текст.
• Випиши з оповідання Костянтини Малицької «Як діти яблуньку врятували» назви ознак до назв предметів.
Яблунька (яка?) ... , яблука (які?) ... , листя (яке?) ... , метелик (який?) ... , гусінь (яка?) ... .
• Прочитай. Перестав речення так, щоб утворився вірш. Запиши вірш, уставляючи потрібну букву. Чому ти вибрав/вибрала малу (велику) літеру? Доведи, що записаний вірш є текстом.
Де ж поділись намистинки?
Намистинки вранці-рано
знайшли дітки у траві.
– Де ж поділись намистинки? –
(г,Г)нат в (н,Н)аталочки спитав.
Поки здумали збирати –
намистинок не знайти!
– Я не знаю, – каже (н,Н)ата, –
хтось, напевно, позбирав!
Галина Римар


• Яблунька росла у садку. Довкола неї літав метелик. У густому листі він поклав яєчка. З яєчок вийшла гусінь. За зиму вона наплела собі гніздечок. Навесні гусінь почала в’їдатися у бруньки. Засумувала яблунька. Хто ж може врятувати її?
• Врятувати яблуньку можуть люди.
• Яблунька (яка?) молода, яблука (які?) червоні, листя (яке?) зелене, метелик (який?) гарний, гусінь (яка?) погана.
• Де ж поділись намистинки?
Намистинки вранці-рано
знайшли дітки у траві.
Поки здумали збирати –
намистинок не знайти!
– Де ж поділись намистинки? –
Гнат в Наталочки спитав.
– Я не знаю, – каже Ната, –
хтось, напевно, позбирав!