Досліджуємо задачі на різницеве порівняння гдз 3 клас математика Скворцова Онопрієнко 2020

 

ГДЗ на вправи з математики авторів Скворцова Онопрієнко, що знаходяться в підручнику на сторінках 30-31


1. Добери схеми до задачі 1; до задачі 2. Зістав задачі 1 і 2. Що в них спільне? відмінне? Як відмінність задач вплине на їх розв'язання? З яких простих задач складається задача 2? Розв'яжи задачу 2.
1) Дідусь заготував на зиму 8 л яблучного соку, а томатного - у 2 рази більше. Скільки літрів томатного соку заготував дідусь?
2) Дідусь заготував на зиму 8 л яблучного соку, а томатного - у 2 рази більше. На скільки літрів більше томатного соку, ніж яблучного, заготував дідусь?
Зістав опорні схеми задач 2 і 3. Що відмінне в задачах? Як ця відмінність вплине на розв'язання задачі З? Розв'яжи задачу 3.
3) Дідусь заготував 8 л яблучного соку. Томатний сік він готував упродовж двох днів, по 8 л щодня. На скільки більше літрів томатного соку, ніж яблучного, заготував дідусь?
Зістав опорні схеми задач 3 і 4. Що відмінне в задачах? Як ця відмінність вплине на розв'язання задачі 4? З яких простих задач складається задача 4? Розв'яжи задачу 4.
4) Дідусь налив 8 л яблучного соку порівну в 4 банки, а 3 л томатного - у бутель. На скільки літрів соку більше в бутлі, ніж в одній банці?


Задача 1
Схема а.
Задача 2
Схема б.
Висновок: задача 1 проста, а задача 2 складена. Спільним є те, що і в задачі 1 і в задачі 2 треба знайти скільки літрів томатного соку заготовив дідусь. Відмінне: задача 2 складена, розв'язується двома діями, а задача 1 - проста (одна дія).

Задача 2 складається із двох простих:
а) Задача 1;
б) Дідусь заготовив на зиму 8 літрів яблучного соку, а томатного - 16 літрів. На скільки літрів більше томатного соку, ніж яблучного, заготовив дідусь?
Розв'язання до Задачі 2
1) 8 • 2 = 16 (л) - томатного соку
2) 16 - 8 = 8 (л) - більше томатного соку
Відповідь: на 8 літрів більше томатного соку, ніж яблучного, заготовив дідусь
Висновок: задача 3 ускладнюється, в розв'язанні першої дії - множення.

Задача 3
І - 8 л ябл. соку
ІІ - ? л, по 8 л взяти 2 рази
Томат. соку, ніж яблуч. - на ? л більше
1) 8 • 2 = 16 (л) - томатного соку
2) 16 - 8 = 8 (л) - більше томатного соку, ніж яблучного
Відповідь: на 8 літрів більше томатного соку, ніж яблучного заготовив дідусь

Задача 4
І - ? л, 8 л розділили на 4 б.
ІІ - 3 л
В бутлі більше, ніж в банці - на ? л більше
1) 8 : 4 = 2 (л) - в одній банці
2) 3 - 2 = 1 (л) - більше в бутлі, ніж в 1 банці
Відповідь: в одному бутлі на 1 літр соку більше, ніж в одній банці
Задача 4 складається із двох простих:
а) Дідусь налив 8 л яблучного соку порівну в 4 банки. Скільки літрів соку дідусь налив в одну банку?
б) дідусь налив в одну банку 2 л соку, а в бутль 3 л. На скільки більше соку в бутлі, ніж в банці?
Висновок: у задачі 3 перша дія множення, а в задачі 4 - ділення.



☑ 2. Знайди значення виразів по діях.
62 - (5 • 7 - 19) + 46
(38 + 4) : 7 • 4 : 8
(57 - 39): 6 • 7 - 14
48 : (32 - 19 - 5) : 2


62 - (5 • 7 - 19) + 46 = 92
1) 5 • 7 = 35
2) 35 - 19 = 16
3) 62 - 16 = 46
4) 46 + 46 = 92
(38 + 4) : 7 • 4 : 8 = 3
1) 38 + 4 = 42
2) 42 : 7 = 6
3) 6 • 4 = 24
4) 24 : 8 = 3
(57 - 39) : 6 • 7 - 14 = 7
1) 57 - 39 = 18
2) 18 : 6 = 3
3) 3 • 7 = 21
4) 21 - 14 = 7
48 : (32 - 19 - 5) : 2 = 3
1) 32 - 19 = 13
2) 13 - 5 = 8
3) 48 : 8 = 6
4) 6 : 2 = 3



☑ 3. Знайди значення виразу зі змінною m + 3 • m - 21 якщо m = 7; m = 3; m = 9.


m + 3 • m - 12, якщо
m = 7
7 + 7 • 3 - 12 = 16
m = 3
3 + 3 • 3 - 12 = 0
m = 9
9 + 3 • 9 - 12 = 24



☑ 4. Порівняй вирази зручним для тебе способом.
45 + 29 ? 45 - 29
27 - 19 ? 27 - 20
36 : 6 ? 36 : 9
53 + 17 ? 53 + 23
6 • 4 ? 4 • 6
36 : 9 ? 45 : 9


45 + 29 > 45 - 29
27 - 19 > 27 - 20
36 : 6 > 36 : 9
53 + 17 < 53 + 23
6 • 4 = 4 • 6
36 : 9 < 45 : 9



☑ 5. Склади план виконання завдання, у якому треба дізнатися, периметр якого прямокутника більший і на скільки.


1) Обчислити периметр прямокутника ABCD.
2) Обчислити периметр прямокутника KLMN.
3) Знайти периметр якого прямокутника більше і на скільки.