Закріплення вивченого про часові форми дієслова гдз 3 клас українська мова Чабайовська Омельченко 2020 | сторінка 87-88
ГДЗ для вправ, що відносяться до теми "Закріплення вивченого про часові форми дієслова" з української мови авторів Чабайовська Омельченко на сторінках 87-88
☑ 1. Прочитай продовження байки.
Склади сенкан зі словом дружба.
Дружба
Чесна, справжня
несе добро, допомагає, триває вічно
Злагода і довіра – це невід’ємлима частина дружби!
Товаришування.
☑ 2. Випиши з тексту речення з дієсловом у початковій формі. Склади і запиши три речення з цим дієсловом, у яких воно стояло б у різних часах.
Цікаво послухати!
Діти уважно слухають (теп. ч.) вчителя на уроці математики.
Щоб правильно розв’язати задачу, треба уважно послухати її умову.
На вихідних люблю послухати сучасну музику.
☑ 3. Розподіли дієслова на три колонки за часами: минулий, теперішній, майбутній.
Цінував, поспішаю, малює, говоритиме, співатиму, плескало, економиш, варитимеш, кодуватиму, завітали, мовчимо, працюєте, цвірінькатиме, сміявся, міркувала, вилетить, хвалитиме, думаємо, шумітимуть, сканує.
• Якщо правильно виконаєш завдання, то з третіх літер кожного слова складеш прислів'я. Запиши його. Поясни, як ти розумієш зміст цього прислів'я.
• Підкресли дієслово завершеної дії.
Мин. ч.:
цінував
плескало
завітали
сміявся
міркувала
Теп. ч.:
поспішаю
малює
економиш
мовчимо
працюєте
думаємо
сканує
Майб. ч.:
говоритиме
співатиму
варитимеш
кодуватиму
цвірінькатиме
вилетить
хвалитиме
шумітимуть.
• Не вір словам, а вір ділам.
☑ 4. Прочитай вислови. Кожний із них заміни дієсловом, яке пояснює їх зміст. Запиши.
Бути на сьомому небі –
Сушити собі голову –
Ні пари з вуст –
Розбити глек –
• Добери до дієслів форми теперішнього, минулого і майбутнього часу. Запиши.
• Підкресли букви, які позначають м'які приголосні звуки, двома лініями.
• Придумай і запиши речення з одним із фразеологізмів.
Радіти – радіє, радів, радітиме.
Думати – думає, думав, думатиме.
Мовчати – мовчить, мовчав, мовчатиме.
Посваритися – сваряться, сварилися, посваряться.
• Наталка сьогодні весь урок мовчала, не промовила , а ні пари з вуст.